AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #1 Skrevet 17. november 2024 Jeg har gjort det slutt med min kjæreste. jeg elsker han så høyt å vi har en god kjemi.men han står oppi så mye i livet sitt at jeg føler meg alltid nedprioritert og vi har ekstremt lite tid sammen. samtidig sliter vi litt med kommunikasjonen som er roten til mye konflikt🙈 noen som har gode solskinnshistorier? jeg føler litt på det :rett mann til feil tid 🥲 Anonymkode: dd4f6...ad9
Bombasi Skrevet 17. november 2024 #2 Skrevet 17. november 2024 (endret) Hvorfor skal du seg deg tilbake til en mann du har gjort det slutt med fordi du var nedprioritert, kommuniserte dårlig med og som du hadde mye konflikt med? Det nytter ikke hvor mye du mener du elsker han når dere ikke er gode sammen og forholdet deres bryter deg ned. Lett på haka og se framover mot en annen heller. Kanskje du ikke ser han nå der framme, men du vil iallfall ikke se han om du ser tilbake. 😊 Endret 17. november 2024 av Bombasi
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #3 Skrevet 17. november 2024 Bombasi skrev (11 minutter siden): Hvorfor skal du seg deg tilbake til en mann du har gjort det slutt med fordi du var nedprioritert, kommuniserte dårlig med og som du hadde mye konflikt med? Det nytter ikke hvor mye du mener du elsker han når dere ikke er gode sammen og forholdet deres bryter deg ned. Lett på haka og se framover mot en annen heller. Kanskje du ikke ser han nå der framme, men du vil iallfall ikke se han om du ser tilbake. 😊 Takk for godt svar❤️ er nok bare kjærlighetssorg panikken som «snakker « nå Anonymkode: dd4f6...ad9
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #4 Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg har gjort det slutt med min kjæreste. jeg elsker han så høyt å vi har en god kjemi.men han står oppi så mye i livet sitt at jeg føler meg alltid nedprioritert og vi har ekstremt lite tid sammen. samtidig sliter vi litt med kommunikasjonen som er roten til mye konflikt🙈 noen som har gode solskinnshistorier? jeg føler litt på det :rett mann til feil tid 🥲 Anonymkode: dd4f6...ad9 Ja, men selv mange år senere så har vi samme problemer. Selv med terapi hver for oss og sammen så er det samme rotet som for 5 år siden. Man er jo i stor grad de samme, selv om vi kan håndtere ting på nye måter så fungerte det ikke. Anonymkode: 1d7f7...def
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #5 Skrevet 17. november 2024 Ja. Ble slutt av de samme grunnene hver gang Anonymkode: 9b382...450
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #6 Skrevet 17. november 2024 Ja, ble verre i runde 2. Et forhold kan bare tas opp igjen hvis man har fikset grunnene til at det gikk skeis. Fra begge.. Anonymkode: 9b0c1...357 1
Bombasi Skrevet 17. november 2024 #7 Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk for godt svar❤️ er nok bare kjærlighetssorg panikken som «snakker « nå Anonymkode: dd4f6...ad9 Greit med litt kjærlighetssorg og panikk, men stadig minn deg selv på alle de dårlige øyeblikkene deres, hvorfor du gjorde det slutt og hva som var dårlig med han. Ikke gjør det motsatt, altså at du tenker på de gode øyeblikkene, tvil din beslutning om å gjøre det slutt og det som var bra med han. Bygg deg selv opp og slå deg til ro med avgjørelsen din. Utifra hva du skriver gjorde du det helt riktig, og det er ingen grunn til å se tilbake. Er bortkastet tid, og mest sannsynlig enda mer sårende enn "litt" kjærlighetssorg.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #8 Skrevet 17. november 2024 Ja. Han tok virkelig tak i de problemene jeg opplevde at han hadde i vår relasjon og jeg tok tak i de problemene han opplevde at jeg hadde. Vi gikk i terapi hver for oss. Sammen fant vi ut hvordan vi kunne leve sammen igjen og respektere våre åpenbare ulikheter og heller bruke det som en ressurs i relasjonen. Hjalp også litt at barna ikke lenger var så små da vi fant sammen igjen. Småbarnsfasen med alt det innebærer, fordeling av oppgaver osv var roten til mange konflikter hos oss, noe vi slapp da vi ble sammen på nytt. Anonymkode: 3f38e...7de
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #9 Skrevet 17. november 2024 Jada. Og så ble det slutt igjen, på grunn av det samme. Det jeg gjorde for å holde på at jeg ikke skulle tilbake til ham igjen, var at jeg skrev ned grunnen til at det ble slutt, altså hovedgrunnen, og så satt jeg post-iten på kjøleskapsdøra, sånn at jeg så den daglig. Det hjalp meg å holde fast i beslutningen min, selv om jeg savnet ham som bare det. Anonymkode: 19e0b...3c1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #10 Skrevet 18. november 2024 Ja, flere venninner. Runde to med konflikter og brudd var enda vondere. For da måtte man stå i samme nederlaget for andre gang. Og han var også enda større drittsekk, da han tenkte at hun uansett kom tilbake. Anonymkode: 1aaf1...558
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå