AnonymBruker Skrevet 17. november #1 Del Skrevet 17. november Når jeg ser på nye personer på Tinder, står det noen ganger "liker deg" over navnet deres – er det kun disse som har likt meg, eller kan det være at noen det ikke står på også har likt meg? Anonymkode: 3a905...852 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #2 Del Skrevet 17. november Lik dem du liker. Anonymkode: dadeb...ee7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #3 Del Skrevet 17. november Det står på de som har likt deg. I midten ser du antallet opp til 99. De andre er bare de som kommer opp pga avstanden og alderen passer Anonymkode: 6c89c...d49 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 17. november #4 Del Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det står på de som har likt deg. I midten ser du antallet opp til 99. De andre er bare de som kommer opp pga avstanden og alderen passer Anonymkode: 6c89c...d49 Ok, så alle som allerede har likt meg vises, altså. Håpet det var slik at noen av de det ikke sto på også kunne ha likt meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #5 Del Skrevet 17. november Nei, det står ikke på alle, kun på noen av de som har likt deg. Det er bare er for å friste seg til å kjøpe gold, de opplyser deg ikke om alle som liker deg helt gratis 😊 Anonymkode: 25a64...de2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 17. november #6 Del Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei, det står ikke på alle, kun på noen av de som har likt deg. Det er bare er for å friste seg til å kjøpe gold, de opplyser deg ikke om alle som liker deg helt gratis 😊 Anonymkode: 25a64...de2 Aha, ja, det er jo logisk. Hvis ikke hadde mye av ideen med Tinder gull vært borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #7 Del Skrevet 17. november hvalstad45 skrev (Akkurat nå): Aha, ja, det er jo logisk. Hvis ikke hadde mye av ideen med Tinder gull vært borte. Oi, ble en del skrivefeil. Men ikke sant, tinder ønsker bare å tjene mest mulig penger, har blitt verre med årene 😊 Anonymkode: 25a64...de2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #8 Del Skrevet 17. november Står ikke på alle nei, jeg matcha nylig med en det ikke sto på (han hadde likt meg først ja) Anonymkode: 69089...41d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 17. november #9 Del Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Står ikke på alle nei, jeg matcha nylig med en det ikke sto på (han hadde likt meg først ja) Anonymkode: 69089...41d Takk, akkurat det jeg lurte på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå