Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvor de har Uppababy-vogner i fysisk butikk i Oslo-området? Jeg er vanligvis relativt god til å google, men finner bare nettbutikker som har disse 🤔 er interessert i å prøve vista V3

Anonymkode: b8610...a88

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke vært i butikken selv, men tror "Babycare" på Manglerud kanskje fører uppababy-vogner. Vi vurderte å dra dit, men endte opp med å kjøpe en annen vogn på barnas hus.

Anonymkode: 5e5cc...52c

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg har ikke vært i butikken selv, men tror "Babycare" på Manglerud kanskje fører uppababy-vogner. Vi vurderte å dra dit, men endte opp med å kjøpe en annen vogn på barnas hus.

Anonymkode: 5e5cc...52c

Ser ut som de nylig har lagt ned sin fysiske butikk, og fra september i år bare er på nett. Typisk! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ser ut som de nylig har lagt ned sin fysiske butikk, og fra september i år bare er på nett. Typisk! 

Det stemmer. De hadde uppababy, vi så på den før første barn. Skikkelig dumt at butikken er lagt ned, hadde ålreit utvalg og veldig hyggelige ansatte. 

Anonymkode: bf100...7a0

Skrevet

Kjøpte vår på babyshop på Storo i fjor 😊

Anonymkode: a829b...dd2

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kjøpte vår på babyshop på Storo i fjor 😊

Anonymkode: a829b...dd2

Babyshop la ned alle sine butikker i Norge i fjor. Det er åpenbart dårlig karma å ha Uppababy i butikk 😬

Skrevet

Tror Babababy i Sarpsborg har den. Langt å kjøre da 😬

Anonymkode: e13c5...9dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...