AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #1 Del Skrevet 17. november 2024 På tirsdag er det 2 uker siden jeg tok røntgen av lungene, dette var en screeningtest i forbindelse med oppstart av biologisk medisin. De skal sjekke for tuberkolose etc. Men ser ikke ut som de har gjort dette enda, henvisningen på radiologisk ligger fortsatt åpen i HelseNorge. Ca. når begynner de å se på dette? Er dette noe som havner langt bak på prioriteringslista fordi det er en screening? Jeg her jo allerede startet på behandlingen. Anonymkode: d00ea...bbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #2 Del Skrevet 17. november 2024 1 uke tok det hos meg, men det var en del av en utredning . Mulig det kommer an på hvor du har tatt rtg. også. Jeg var på Unilabs Ski. Anonymkode: 7318e...15d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #3 Del Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): 1 uke tok det hos meg, men det var en del av en utredning . Mulig det kommer an på hvor du har tatt rtg. også. Jeg var på Unilabs Ski. Anonymkode: 7318e...15d Har tatt det på offentlig sykehus. Biologisk behandling er veldig dyrt og det blir dekket av sykehuset. Anonymkode: d00ea...bbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #4 Del Skrevet 17. november 2024 De har vel frist på seg, altså 10-12 virkedager eller noe sånt. I hvert fall der jeg har tatt røntgen, uansett hvilke typer. Jeg pleier å ta lang behandlingstid som et positivt tegn. Du kan jo ringe i morgen og høre? Anonymkode: 04737...330 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #5 Del Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): På tirsdag er det 2 uker siden jeg tok røntgen av lungene, dette var en screeningtest i forbindelse med oppstart av biologisk medisin. De skal sjekke for tuberkolose etc. Men ser ikke ut som de har gjort dette enda, henvisningen på radiologisk ligger fortsatt åpen i HelseNorge. Ca. når begynner de å se på dette? Er dette noe som havner langt bak på prioriteringslista fordi det er en screening? Jeg her jo allerede startet på behandlingen. Anonymkode: d00ea...bbd Finnes ikke noe fasitsvar. Sykehusets kapasitet avgjør. Hva står det på henvisningens status på helsenorge da? Anonymkode: 4e5cd...95a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #6 Del Skrevet 17. november 2024 Svaret foreligger nok allerede, men enda ikke ferdigstilt og godkjent av overlege sånn at du ser det. Anonymkode: 5ca67...825 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #7 Del Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Finnes ikke noe fasitsvar. Sykehusets kapasitet avgjør. Hva står det på henvisningens status på helsenorge da? Anonymkode: 4e5cd...95a AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Svaret foreligger nok allerede, men enda ikke ferdigstilt og godkjent av overlege sånn at du ser det. Anonymkode: 5ca67...825 Takk for svar. Det kan godt være det er slik som AB nederst sier, for på henvisningens så står det vurdert 05.11, altså samme dag som jeg tok røntgen. På status så står det: behandling pågår. Anonymkode: d00ea...bbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå