manngjest Skrevet 17. november 2024 #1 Skrevet 17. november 2024 Jeg jobber som nattevakt i tillegg til jobb som lærervikar (jeg studerer til å bli lektor ) . Jeg er inne i en dårlig periode , som jeg ikke vil utdype om inne her , men det er en sykdom som legen er kjent med . Å jobbe som nattevakt når jeg er «slik» fungerer veldig dårlig for helsen min , men jobben som lærervikar har positiv effekt på helsen. Er det mulig å få en kort sykemelding ( feks 2-3 uker ) fra kun nattevaktstillingen men samtidig gå på jobb i andre jobben ?
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #3 Skrevet 17. november 2024 Det er fullt mulig ja. Anonymkode: 89754...f3d 1 1
manngjest Skrevet 17. november 2024 Forfatter #4 Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja Anonymkode: 2585a...f4f Og jeg får betalt sykepenger som vanlig selv om jeg jobber i andre jobben som lærervikar ?
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #5 Skrevet 17. november 2024 manngjest skrev (9 minutter siden): Og jeg får betalt sykepenger som vanlig selv om jeg jobber i andre jobben som lærervikar ? Du blir sykemeldt i en viss prosent fra den ene jobben, og får sykepenger tilsvarende de prosentene du er sykemeldt, uavhengig av at du jobber som lærervikar. Tror imidlertid ikke du bør gå for å jobbe noe ekstra som lærervikar så sykemeldingsprosenten og jobben som lærervikar sammenlagt utgjør mer enn 100% stilling. Anonymkode: 1383b...b48 1
manngjest Skrevet 17. november 2024 Forfatter #6 Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du blir sykemeldt i en viss prosent fra den ene jobben, og får sykepenger tilsvarende de prosentene du er sykemeldt, uavhengig av at du jobber som lærervikar. Tror imidlertid ikke du bør gå for å jobbe noe ekstra som lærervikar så sykemeldingsprosenten og jobben som lærervikar sammenlagt utgjør mer enn 100% stilling. Anonymkode: 1383b...b48 Skjønner . Takk for svar. De to jobbene ligger to nabokommuner så tror det skal gå fint
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #7 Skrevet 17. november 2024 Det kan være du må få det godkjent fra Nav. Hvis du blir sykemeldt fra din hovedstilling. Anonymkode: 2a38a...8dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå