AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #41 Del Skrevet 6 timer siden Her har ts fått mengder av svar, men blir ikke fornøyd. Anonymkode: db361...0ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #42 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Her har ts fått mengder av svar, men blir ikke fornøyd. Anonymkode: db361...0ab Kanskje pga det ikke er svar på det jeg spør om. Anonymkode: f75f3...1f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #43 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Vektnedgang. Og styrking av kjerne og mage. Jogge. Spis rene råvarer. Finn ut hva du må ligge på i antall kalorier for å gå ned. Unngå brus, juice, alkohol, snacks, godteri og matvarer som gir mye kalorier. Anonymkode: fa6ff...e59 Teller ikke kalorier , jeg går turer jogging er dessverre ikke noe for meg selv om jeg vet det er bra trening . Drikker ikke brus eller spiser godis . Anonymkode: f75f3...1f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #44 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Det spiller ingen rolle. Mindre inn enn ut, helt simpelt. Og husk å spise nok til at du på ingen måte er i nærheten av å sulte under amming! Sulting vil redusere kroppens evne både til produksjon av melk og til å lege sår, arr, muskler etc kraftig. Så ikke gjør det! Spis som et absolutt minimum nok kalorier til vedlikehold av tilhelning, amming og muskelbygging. Jeg, som normalt aktiv og normalvektig kvinne på 160 forbrenner 1800-2200 kcal per normaldøgn. Du bør forbrenne mer. Så der ligger lista, ikke på fiktive «1500» eller annet vås folk med spiseforstyrrelser kommer til å formidle til deg. Og så finner du deg en fysioterapeut som spesialiserer seg på å ordne opp i magemuskler, bekkenmusklatur etc etter fødsler. Anonymkode: a4d50...08a Har ikke delte magemuskler har fått styrkeprogram på senteret jeg trener .ammer ikke . Anonymkode: f75f3...1f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #45 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Åh er det deg igjen? Overvektig, men klarer ikke spise mindre. Kan ikke trene fordi du liksom spiser for lite. Kan ikke gå ned i vekt fordi du ikke kan spise mindre. Alle råd du får her inne er feil fordi du plutselig får spiseforstyrrelse midt i tråden? Fordi du gikk ned 15kg rett etter fødsel (som er normalt). Du har allerede en lang tråd med masse råd, les heller den igjen. Anonymkode: 2aa87...be6 Klarer ikke spise mindre ???? Hvor har du det fra??? Du vet ikke hva jeg spiser .ja har hatt spiseforstyrrelse før. Anonymkode: f75f3...1f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #46 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvor mye går du ned i vekt i uken på det kostholdet du har nå da? Hvis du går ned jevnt og trutt ukentlig så spiser du jo allerede passelig. Dersom du ikke går ned noe, så betyr det dessverre at du ikke spiser så lite som du tror. Du er passelig aktiv til å være småbarnsmor syns jeg, så det er kostholdet du burde se på. Om du ønsker et bedre kosthold så tenk rene råvarer til hvert måltid og ingen flytende kalorier. Men fortsatt må du spise mindre enn du forbrenner for å gå ned i vekt. Anonymkode: 2aa87...be6 Siste tiden har jeg gått ned 1,5 -2 kg I uken. Anonymkode: f75f3...1f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #47 Del Skrevet 5 timer siden Sett deg i en romaskin noen ganger pr uke, beste treningen for mage, armer og rygg, samtidig! Men du må jo dra på en del da, både mtp fart og motstand. Anonymkode: 4f763...77f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #48 Del Skrevet 5 timer siden Takk for svar alle , da skal jeg snakke med ei på senteret i morgen og få satt opp en matplan .ha en fin kveld videre alle Anonymkode: f75f3...1f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #49 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sett deg i en romaskin noen ganger pr uke, beste treningen for mage, armer og rygg, samtidig! Men du må jo dra på en del da, både mtp fart og motstand. Anonymkode: 4f763...77f Ja romaskin liker jeg faktisk godt Anonymkode: f75f3...1f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #50 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Siste tiden har jeg gått ned 1,5 -2 kg I uken. Anonymkode: f75f3...1f5 Men om dette er reelt så går du allerede ned mer enn nok i uka, og må begynne trene mer effektivt. Måten du beskriver treninga og innsatsen din på her virker litt tafatt. Blir ikke stramma opp av tafatt roing og gåturer med vogna noen dager i uka😂 Anonymkode: 887e4...185 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #51 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Men om dette er reelt så går du allerede ned mer enn nok i uka, og må begynne trene mer effektivt. Måten du beskriver treninga og innsatsen din på her virker litt tafatt. Blir ikke stramma opp av tafatt roing og gåturer med vogna noen dager i uka😂 Anonymkode: 887e4...185 Trener spinning ,styrke 3 dager i uken 9g trilleturer .skal få satt opp en plan med kosthold i morgen så blir det nok bra . Anonymkode: f75f3...1f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #52 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Siste tiden har jeg gått ned 1,5 -2 kg I uken. Anonymkode: f75f3...1f5 Men da er du jo straks normalvektig, om noen få måneder. Er vanlig å være litt daff når man ligger i kaloriunderskudd, vent med å trene mer til du når målvekten din. Og vent med å vurdere hvordan magen ser ut til du har bmi rundt 22. Er den fortsatt «feil», så kan du kanskje høre med fastlegen om noe kan gjøres. Men for å være ærlig, jeg tror magen blir fin når du kommer ned i passelig vekt. Og hvorfor spør du om hjelp til vektnedgang når du faktisk får det fint til selv?? Lag heller en ny tråd for tips om trening når du har gått ned kiloene. Disse trådene du lager nå er jo bare forvirrende. Fortsett som du gjør, kanskje spise en banan eller noe ekstra om dagen dersom du føler du spiser for lite. Det er uansett ikke noe farlig å gå raskt ned i vekt når man er overvektig. Ikke stress med dette😊 Anonymkode: 2aa87...be6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #53 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men da er du jo straks normalvektig, om noen få måneder. Er vanlig å være litt daff når man ligger i kaloriunderskudd, vent med å trene mer til du når målvekten din. Og vent med å vurdere hvordan magen ser ut til du har bmi rundt 22. Er den fortsatt «feil», så kan du kanskje høre med fastlegen om noe kan gjøres. Men for å være ærlig, jeg tror magen blir fin når du kommer ned i passelig vekt. Og hvorfor spør du om hjelp til vektnedgang når du faktisk får det fint til selv?? Lag heller en ny tråd for tips om trening når du har gått ned kiloene. Disse trådene du lager nå er jo bare forvirrende. Fortsett som du gjør, kanskje spise en banan eller noe ekstra om dagen dersom du føler du spiser for lite. Det er uansett ikke noe farlig å gå raskt ned i vekt når man er overvektig. Ikke stress med dette😊 Anonymkode: 2aa87...be6 Problemet er at jeg spiser veldig veldig lite . Derfor skal jeg få ordnet en matplan i morgen . Så jeg får litt hjelp. Anonymkode: f75f3...1f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #54 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Klarer ikke spise mindre ???? Hvor har du det fra??? Du vet ikke hva jeg spiser .ja har hatt spiseforstyrrelse før. Anonymkode: f75f3...1f5 På første side her inne skrev du «jeg klarer ikke spise mindre». Du skrev også: Ja vet det tar tid men ønsker for helsen sin del og gå ned også ❤️ Så det virker jo veldig som du ønsket råd om å gå NED i vekt, samtidig som du skrev at du ikke klarer å spise mindre. Så to sider senere skriver du at joda du går ned 1,5-2kg i uka. Du er utrolig manipulerende. Anonymkode: 2aa87...be6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #55 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): På første side her inne skrev du «jeg klarer ikke spise mindre». Du skrev også: Ja vet det tar tid men ønsker for helsen sin del og gå ned også ❤️ Så det virker jo veldig som du ønsket råd om å gå NED i vekt, samtidig som du skrev at du ikke klarer å spise mindre. Så to sider senere skriver du at joda du går ned 1,5-2kg i uka. Du er utrolig manipulerende. Anonymkode: 2aa87...be6 Jeg kan ikke spise mindre ,stor forskjell .ja jeg har gått ned 1.5-2 kg siste tiden ja ,men ønsker å spise mer samtidig som jeg går ned . Anonymkode: f75f3...1f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #56 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Problemet er at jeg spiser veldig veldig lite . Derfor skal jeg få ordnet en matplan i morgen . Så jeg får litt hjelp. Anonymkode: f75f3...1f5 Så hvorfor ikke lage en tråd som handler om «jeg har blitt litt hektet på slankingen, og det går litt for raskt i forhold til hva jeg er komfortabel med»? Hvorfor lyve og manipulere, og deretter bli såret når folk svarer på det du spør om? Folk bruker faktisk tiden sin til å svare og hjelpe deg, dette er veldig respektløst (særlig siden det ikke akkurat er første tråden du lager om det. Uansett vanskelig å tro deg, siden du er akkurat like mange kilo fra målet som for flere uker siden, men nå plutselig har du gått ned 2kilo i uken i mange uker?) Anonymkode: 2aa87...be6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #57 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så hvorfor ikke lage en tråd som handler om «jeg har blitt litt hektet på slankingen, og det går litt for raskt i forhold til hva jeg er komfortabel med»? Hvorfor lyve og manipulere, og deretter bli såret når folk svarer på det du spør om? Folk bruker faktisk tiden sin til å svare og hjelpe deg, dette er veldig respektløst (særlig siden det ikke akkurat er første tråden du lager om det. Uansett vanskelig å tro deg, siden du er akkurat like mange kilo fra målet som for flere uker siden, men nå plutselig har du gått ned 2kilo i uken i mange uker?) Anonymkode: 2aa87...be6 Har ikke løyet om noe. Ja har gått ned 1,5 -2 kg frem til at jeg nå er 73 kg ja . Men nå er jeg ferdig med denne tråden og skal ikke opprette mer . Anonymkode: f75f3...1f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #58 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har ikke løyet om noe. Ja har gått ned 1,5 -2 kg frem til at jeg nå er 73 kg ja . Men nå er jeg ferdig med denne tråden og skal ikke opprette mer . Anonymkode: f75f3...1f5 Denne tråden laget du 3. november. Så at du ikke lyver er jo bare enda en løgn. Det kom også fram i tråden at vekttapet skjedde ganske rett etter fødsel som jo er normalt. Jeg blir bare irritert når folk utnytter at det er fine folk her inne som gir gode råd. Hei jeg ønsker å ned 8 kg til julaften .gått ned 20 kg siste 5 mnd. Det jeg sliter mest med er dobbelthaka.den vil liksom ille bli mindre jeg er 1.62 høy og 73 kg. Noen som har tips til hvordan ned i vekt uten å telle kalorier ? Har stoppet litt opp nå. Hilsen kvinne 41. Anonymkode: 2aa87...be6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #59 Del Skrevet 4 timer siden Det sies at sukkeholdig mat og drikke legger seg på magen dersom man er i kalorioverskudd. Mange går raskt ned i vekt av lavkarbo. HIIT-trening, pilates med motstand osv er veldig bra trening. Og gå masse. Anonymkode: 2e148...594 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #60 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det sies at sukkeholdig mat og drikke legger seg på magen dersom man er i kalorioverskudd. Mange går raskt ned i vekt av lavkarbo. HIIT-trening, pilates med motstand osv er veldig bra trening. Og gå masse. Anonymkode: 2e148...594 Takk for svar de har dessverre ikke pilates på senteret jeg trener på .går masse turer Anonymkode: f75f3...1f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå