AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Hei ,tok keisersnitt for 6 mnd siden .hater magen og driver og skal ned i vekt ,tenker rundt 10 kg .er 73 kg nå . Hva bør jeg spise/trene ?, på forhånd takk for svar Anonymkode: f75f3...1f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Er vel det samme som ved vanlig vektnedgang? Kaloriunderskudd. Styrketrening er jo også alltid lurt. Anonymkode: 2aa87...be6 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Det har gått SEKS måneder bare! Gi deg mer tid, kroppen din jobber fremdeles med å komme seg etter svangerskapet, samtidig som du tar deg av en baby! Det tar tid! ❤️ hvis du vil spise og trene sunt fordi det er bra for deg er det kjempebra, men ikke gjør det fordi du syns du SER feil ut. Du har gått gjennom et svangerskap - og det tar lenger tid enn seks mnd å komme seg etter det! Anonymkode: 11cbe...bac 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er vel det samme som ved vanlig vektnedgang? Kaloriunderskudd. Styrketrening er jo også alltid lurt. Anonymkode: 2aa87...be6 Jo men hvor mange måltid , lavkarbo eller vanlig osv. Anonymkode: f75f3...1f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det har gått SEKS måneder bare! Gi deg mer tid, kroppen din jobber fremdeles med å komme seg etter svangerskapet, samtidig som du tar deg av en baby! Det tar tid! ❤️ hvis du vil spise og trene sunt fordi det er bra for deg er det kjempebra, men ikke gjør det fordi du syns du SER feil ut. Du har gått gjennom et svangerskap - og det tar lenger tid enn seks mnd å komme seg etter det! Anonymkode: 11cbe...bac Ja vet det tar tid men ønsker for helsen sin del og gå ned også ❤️ Anonymkode: f75f3...1f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Motbakkeintervaller. Det vil stramme opp hele området veldig effektivt. Og også gi god effekt på baken. Kosthold tar ikke dette. Anonymkode: ac906...d99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Motbakkeintervaller. Det vil stramme opp hele området veldig effektivt. Og også gi god effekt på baken. Kosthold tar ikke dette. Anonymkode: ac906...d99 Har tenkt å trene på senter men hjelper jo ikke bare med trening , skal ned i vekt og og da må jeg gå kostholdet bra og . Anonymkode: f75f3...1f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden Hva burde du spise? Mindre. Hva burde du trene? Mer. Anonymkode: 4c3b3...f93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva burde du spise? Mindre. Hva burde du trene? Mer. Anonymkode: 4c3b3...f93 Spiser lite fra før , trener 3 ganger i uka. Anonymkode: f75f3...1f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Spiser lite fra før , trener 3 ganger i uka. Anonymkode: f75f3...1f5 Spis mindre. Tren mer. Anonymkode: 4c3b3...f93 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Spis mindre. Tren mer. Anonymkode: 4c3b3...f93 Kan ikke spise mindre . Anonymkode: f75f3...1f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan ikke spise mindre . Anonymkode: f75f3...1f5 Tren mer. Anonymkode: 4c3b3...f93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #13 Del Skrevet 4 timer siden Spis ren mat; ikke noe hel og halvfabrikata, ikke sukker eller kunstig søtning, begrens korn og meieriprodukter til spesielle anledninger. Tren tung styrke 3 ganger i uka, det holder, men da må du løfte tungt og progressivt tyngre. Anonymkode: 24670...70b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #14 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Har tenkt å trene på senter men hjelper jo ikke bare med trening , skal ned i vekt og og da må jeg gå kostholdet bra og . Anonymkode: f75f3...1f5 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kan ikke spise mindre . Anonymkode: f75f3...1f5 Først må du bli enig med deg selv. Anonymkode: ac906...d99 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #15 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Spis mindre. Tren mer. Anonymkode: 4c3b3...f93 Dumt forslag. Hva er mye og hva er lite mat? For lite mat gir ingen muskelvekst, og da høyere fettprosent. Skal hun se bedre ut, må hun trene passe og spise mye ren mat. Anonymkode: 4e578...f6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #16 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Spis ren mat; ikke noe hel og halvfabrikata, ikke sukker eller kunstig søtning, begrens korn og meieriprodukter til spesielle anledninger. Tren tung styrke 3 ganger i uka, det holder, men da må du løfte tungt og progressivt tyngre. Anonymkode: 24670...70b Trener styrke med apparater . Tenkte prøve lavkarbo. Anonymkode: f75f3...1f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #17 Del Skrevet 4 timer siden Du kan alltid spise mindre. Hvorvidt du klarer det mentalt og det er bra for deg er en annen sak. Anonymkode: 8a02a...d7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #18 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Først må du bli enig med deg selv. Anonymkode: ac906...d99 Er enig med meg selv jeg , men må.spise mer da jeg spiser altfor lite og da orker jeg ikke mye trening heller . Så må finne bra mat jeg kan tilføre . Anonymkode: f75f3...1f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #19 Del Skrevet 4 timer siden Proteiner og grønnsaker. Havregryn til frokost. Dropp brød og pasta så langt det lar seg gjøre. Og selvsagt ikke sukker eller potetgull. Daglige lange trilleturer og trening i tillegg (Sats har barnepass). Anonymkode: 9f573...03a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #20 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du kan alltid spise mindre. Hvorvidt du klarer det mentalt og det er bra for deg er en annen sak. Anonymkode: 8a02a...d7a Jeg spiser minimalt så spiser jeg mindre så svigermor jeg av. Anonymkode: f75f3...1f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå