Gå til innhold

Menn som er avvisende og ghoster fremfor kommunikasjon og sårbarhet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har etter intens jobbing med meg selv klart å bli mer sårbar og kommunisere åpent og ærlig. Var sånn naturlig før, men så var jeg i et langvarig forhold med en som ikke taklet følelser og forlot rommet om jeg ønsket å kommunisere behov, utfordringer i forholdet osv.

Så møtte jeg en etter han som var lik, etter å ha brent inne med at jeg følte meg avvist tok jeg det endelig opp etter han hadde vært veldig kald en dag, og da sa han bare dette gidder jeg ikke diskutere. Så jeg gjorde det slutt.

Gikk en lang periode uten menn, tenkte at hva er vitsen når man har det bra som singel, men i forhold blir man bare neglisjert og avvist. Så møtte jeg en jeg trodde var drømmemannen for 1 år siden. Han var helt motsatt, veldig åpen og blid og stikk motsatt av avvisende. Så skjedde det en endring der han ble kald over natten, og i frykt for å skremme bort spurte jeg bare forsiktig om alt var ok, ja gryntet han bare til svar. Dagene gikk og han var like kald. Så sendte jeg en lang melding for jeg tenkte kanskje det er lettere for han skriftlig. Skrev ikke anklagende eller sint, bare at jeg ønsker svar på endringen og hvis han ønsker å gjøre det slutt respekterer jeg det. Han leste den med en gang, men ventet flere dager med å svare. Disse dagene var rene helvete for meg. Eneste svaret jeg omsider fikk var «❤️» ikke et eneste skriftlig ord. Da ga jeg opp og trakk meg unna og hørte aldri fra han igjen.

Nå har jeg møtt en ny mann og jeg merker jeg ikke klarer å glede meg over relasjonen selv om jeg liker han, men jeg vil gi det en sjans. Men jeg lurer på om det er et generelt problem med menn at de har kommunikasjonsproblemer og er egoistiske, men skjuler det i starten? For i såfall hva er vitsen? Siden jeg bare har møtt slike ønsker jeg svar om jeg bare har vært uheldig. Virker som «hel ved» han jeg har møtt nå. Men tør ikke stole på det enda.

Anonymkode: 1d839...ab3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke svaret, har bare potensielle svar.

Men har hørt at noen menn blir kalde når de vil slå opp men ikke er modig nok til å gjøre det selv. Så de er en dårlig kjæreste til den andre tar ansvar, kjempe dumt. Noen ganger på grunn av utroskap også.

Noen er også deprimerte, eller har svulst i hjernen som kan endre oppførsel.

Kjenner noen menn som kommuniserer føelslesene sine, men for å være ærlig tror jeg egentlig det er mye av de som ikke gjør. De gjør kanskje, men ikke i lik grad som deg eller meg. Savner også det i en mann. 

Kanskje du skal snakke med han om det? Er han en god person syns jeg det skal gå å kunne prate sammen om ting som har vært vanskelig, om han forstår, så svarer han som han gjør. Og betryggende deg kanskje også.

Vet ikke om det er alt for åpent.

Anonymkode: cbd46...5d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...