Gjest Poplin Skrevet 28. februar 2006 #1 Del Skrevet 28. februar 2006 Kan jeg ta et årsstudium fra en høgskole uten å bo på studiestedet? Dette studiet har emner/fag jeg er kjempemotivert for. Det står ingenting om gruppearbeid eller obligatorisk undervisning. Er det forresten mulig å ta emner fra et studium? Hvis jeg ikke søker Lånekassen om støtte, så har det jo ikke noe å si om jeg ikke tar hele studiet? Nå har det seg slik at jeg ikke har studert på høgskole enda. Er det eksamener bare før semesterslutt, eller også før jul på et årsstudium? Takk for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2006 #2 Del Skrevet 28. februar 2006 Ja det skal gå an. Du studerer som privatist og må melde deg opp til eksamen(som du selvfølgelig må ta på den aktuelle skolen). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poplin Skrevet 28. februar 2006 #3 Del Skrevet 28. februar 2006 Privatist..? Men kan jeg ikke bare søke som vanlig og møte opp på eksamen så lenge det ikke er obligatorisk frammøte? Eller går ikke det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå