Vera Skrevet 8 timer siden #41 Del Skrevet 8 timer siden Jeg kjenner ingen menn som er slik du beskriver..så her blir det pulings i dag. De eneste som egentlig kan rikke den utviklingen du snakker om, er menn selv - ved å ta avstand fra utviklingen, OG ved å bruke kondom frem til endring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #42 Del Skrevet 8 timer siden Godt etablert med en hugget feminist av en redelig fyr som gjør alt på lik linje med meg i heim og hverdag. Jeg gir ham ikke sex, vi har herlig samkvem. Nå har vi et åpent forhold og han har flere som ikke ønsker/gidder være med andre.. Har vel blitt en selvoppfyllende profeti fra incelene, at de gode gutta får en haug av damer. Dumt at de velger å forbli idioter fremover en av dem som blir nedrent av damer.. 🙄 Anonymkode: c0806...399 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #43 Del Skrevet 8 timer siden Prøv å bytte ut "mann" i åpningsinnlegget med "jøde", "innvandrer", "homofil" eller noe annet ikke-selvvalgt, så ser du hvor ille det er. Husker jeg leste en artikkel for et par årsiden med tittelen "Feminist eller nynazist?", med en serie sitater fra (ekstreme) feministiske nettsider og nazistiske nettsider, der nettopp mann og jøde ble byttet om på, og du skulle gjette på hvor sitatet kom fra. Var jammen ikke lett. Og nei, selvsagt er ikke de fleste feminister sånn. De fleste kjemper en helt legitim og nødvendig likestillingskamp. Men noen er klin sprø. Anonymkode: fa052...f42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå