AnonymBruker Skrevet 17. november #1 Del Skrevet 17. november Hadde en god klassekamerat når vi gikk på ungdomsskolen. Dette er nesten 10 år siden men i det siste har jeg begynt å tenke så mye på han, jeg er veldig bekymret for at noe har skjedd han. Han flyttet i 10 klasse og mistet kontakt med oss alle. Synes dette er kjempe rart. Har noen opplevd det samme? Anonymkode: 32e8c...210 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 17. november #2 Del Skrevet 17. november Ikke rart. Flere jeg har gått i klasse med for 10 år siden som jeg ikke vet noen ting om i dag. Da de enten har flytta og fått et nytt nettverk der, eller at de ikke er aktive eller at jeg ikke har de på sosiale medier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #3 Del Skrevet 17. november Blueberrymuffin skrev (4 minutter siden): Ikke rart. Flere jeg har gått i klasse med for 10 år siden som jeg ikke vet noen ting om i dag. Da de enten har flytta og fått et nytt nettverk der, eller at de ikke er aktive eller at jeg ikke har de på sosiale medier. Men hvorfor tenker jeg så mye på denne personen. Er opprinnelig bekymret at det skjer noe med personen Anonymkode: 32e8c...210 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå