Gå til innhold

Betaling til hotell

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi giftet oss på hotell tidligere i år. 

Det ble aldri skrevet noen kontrakt mellom brudeparet og hotellet. 

Bryllupet gikk ordentlig dårlig. De ansatte fulgte ikke opp gjestene våre. Gjestene våre betalte for drikkevarer som var inkludert i prisen, de møtte oss ikke når vi ankom hotellet og de glemte å servere oss drikke under maten, så de måtte bli hentet HELE tiden. Dessverre utrolig mislykket bryllup. 

I etterkant av bryllupet sendte vi klage og var i dialog med hotellet flere ganger fordi vi ønsket at det ble trukket fra noen tusenlapper fra totalbeløpet på fakturaen siden de hadde gjort store feil. 

Vi har ved flere anledninger etterspurt faktura, og til og med informert hotelleier om at vi har etterspurt faktura og savner den. 

Jeg synes det er helt urimelig å vente så lenge med å sende oss faktura. Særlig da vi har etterspurt den sikkert 8 ganger nå. Dette har vært en ufattelig vond prosess for oss, siden bryllupet vårt ble katastrofe...

Det er nå 7 mnd siden vi giftet oss. Og nå har jeg bestemt at jeg ikke gidder å purre på faktura lenger.

Hvor lenge etter bryllupet kan de sende faktura?

Finnes det noe regler for når vi ikke lenger er ansvarlig for å betale? 

Anonymkode: 63fce...285

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Foreldet etter tre år, med mindre det er tvistesak.

Det du risikerer her er konkurs. Synes utrolig dårlig styrt. Da vil boet kreve full betaling fra dere, da de ikke har vært en del av diskusjonene i etterkant. 

Anonymkode: f8817...53c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...