AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #1 Skrevet 17. november 2024 Hei❤️ Jeg har et barn på 17 mnd som jeg synes sover kanskje litt vel mye plutselig😳 Han har alltid sovnet 18:30 på kvelden og våknet 06:00/06:30 av seg selv. For en måned siden en helg her så sov han plutselig til klokken 10:00, det gjorde han også dagen etter. Når ukedagene kom så la han seg fortsatt 18:30 og vi vekket han 06:15 for å gå i barnehagen. Når helgen kom igjen så sov han plutselig til 10:00 igjen😣 Han sover cirka 2 timer på dagtid, fra 12:00-14:00, både hjemme og i barnehagen. Nå legger vi han 18:00 fordi det virker jo som han trenger så mye søvn… Så vekker vi han 06.15 i ukene for barnehagen og han våkner selv 10:00 i helgene. I helgene her så får han jo 18 timer søvn i døgnet, det er jo ekstremt mye😳 Skal ikke klage for det er veldig deilig at han sover så lenge men vi blir jo litt bekymra når det skjedde så plutselig!😞 Hva tenker dere? Han blir som regel veldig trøtt bare 2 timer etter han har våknet liksom… Så sover han fra 12-14, så er han stuptrøtt i 16:00 tiden igjen og det er bare grining hele ettermiddagen… Tenkte å sende en melding til helsesøster i morgen hva hun tenker også, kanskje det kan være blodmangel?😳 Vi gir tran så tviler på D vitamin mangel… Anonymkode: 2d870...77d
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #2 Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hei❤️ Jeg har et barn på 17 mnd som jeg synes sover kanskje litt vel mye plutselig😳 Han har alltid sovnet 18:30 på kvelden og våknet 06:00/06:30 av seg selv. For en måned siden en helg her så sov han plutselig til klokken 10:00, det gjorde han også dagen etter. Når ukedagene kom så la han seg fortsatt 18:30 og vi vekket han 06:15 for å gå i barnehagen. Når helgen kom igjen så sov han plutselig til 10:00 igjen😣 Han sover cirka 2 timer på dagtid, fra 12:00-14:00, både hjemme og i barnehagen. Nå legger vi han 18:00 fordi det virker jo som han trenger så mye søvn… Så vekker vi han 06.15 i ukene for barnehagen og han våkner selv 10:00 i helgene. I helgene her så får han jo 18 timer søvn i døgnet, det er jo ekstremt mye😳 Skal ikke klage for det er veldig deilig at han sover så lenge men vi blir jo litt bekymra når det skjedde så plutselig!😞 Hva tenker dere? Han blir som regel veldig trøtt bare 2 timer etter han har våknet liksom… Så sover han fra 12-14, så er han stuptrøtt i 16:00 tiden igjen og det er bare grining hele ettermiddagen… Tenkte å sende en melding til helsesøster i morgen hva hun tenker også, kanskje det kan være blodmangel?😳 Vi gir tran så tviler på D vitamin mangel… Anonymkode: 2d870...77d Ville tatt han til legen for en sjekk, er ikke så vanlig at barn bare sover mye mer. Er han slapp hele tiden? Anonymkode: cdcde...ed2 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #3 Skrevet 18. november 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Ville tatt han til legen for en sjekk, er ikke så vanlig at barn bare sover mye mer. Er han slapp hele tiden? Anonymkode: cdcde...ed2 Nei han har masse energi i sånn 2 timer etter han våkner, så blir han slapp, trøtt og gretten etter de to timene 🤔 Sendte en melding til helsesøster om jeg kan få en tlf time Anonymkode: 2d870...77d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå