Gå til innhold

Avbestille abonnement?

catman
Vis løsning Løst av Rhodiola,

Anbefalte innlegg

Jeg svarte i denne tråden:

...som bare er trolling nå.

Hvordan blir jeg kvitt denne i fanen "mine innlegg"? Får fortsatt varsler uten å ha fulgt eller favorisert tråden. Det gidder jeg ikke å få.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Løsning

Hei @catman.

Alt innhold som utløser varsling finner du i oversikten for fulgt innhold. Hvordan varslingene sendes kan kontrolleres i kontoinnstillinger, under ''Varslingsinnstillinger''. For å fjerne et emne fra ''Mine innlegg/Favoritter''-oversikten velger du tråden du ønsker å fjerne med avkrysning, før du trykker på dette symbolet i valgmenyen:

Rhodiola, adm.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rhodiola skrev (2 timer siden):

For å fjerne et emne fra ''Mine innlegg/Favoritter''-oversikten velger du tråden du ønsker å fjerne med avkrysning, før du trykker på dette symbolet i valgmenyen:

Rhodiola, adm.

Takk for svar! Hvor finner jeg "valgmenyen"? Nå har jeg merket tråden og lett og lett etter dette symbolet...uten hell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

catman skrev (På 17.11.2024 den 22.07):

Takk for svar! Hvor finner jeg "valgmenyen"? Nå har jeg merket tråden og lett og lett etter dette symbolet...uten hell.

Det skal komme opp en meny nederst i skjermbildet når du har valgt tråden. Menyen ser slik ut:

image.png

Rhodiola, adm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rhodiola skrev (3 timer siden):

Det skal komme opp en meny nederst i skjermbildet når du har valgt tråden. Menyen ser slik ut:

image.png

Rhodiola, adm.

Ser det nå at man bare må vente uten å trykke mer på skjermen, så kommer den opp. Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...