catman Skrevet 17. november 2024 #1 Skrevet 17. november 2024 Jeg svarte i denne tråden: ...som bare er trolling nå. Hvordan blir jeg kvitt denne i fanen "mine innlegg"? Får fortsatt varsler uten å ha fulgt eller favorisert tråden. Det gidder jeg ikke å få. 1
Løsning Rhodiola Skrevet 17. november 2024 Løsning #2 Skrevet 17. november 2024 Hei @catman. Alt innhold som utløser varsling finner du i oversikten for fulgt innhold. Hvordan varslingene sendes kan kontrolleres i kontoinnstillinger, under ''Varslingsinnstillinger''. For å fjerne et emne fra ''Mine innlegg/Favoritter''-oversikten velger du tråden du ønsker å fjerne med avkrysning, før du trykker på dette symbolet i valgmenyen: Rhodiola, adm. 2
catman Skrevet 17. november 2024 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2024 Rhodiola skrev (2 timer siden): For å fjerne et emne fra ''Mine innlegg/Favoritter''-oversikten velger du tråden du ønsker å fjerne med avkrysning, før du trykker på dette symbolet i valgmenyen: Rhodiola, adm. Takk for svar! Hvor finner jeg "valgmenyen"? Nå har jeg merket tråden og lett og lett etter dette symbolet...uten hell.
Rhodiola Skrevet 25. november 2024 #4 Skrevet 25. november 2024 catman skrev (På 17.11.2024 den 22.07): Takk for svar! Hvor finner jeg "valgmenyen"? Nå har jeg merket tråden og lett og lett etter dette symbolet...uten hell. Det skal komme opp en meny nederst i skjermbildet når du har valgt tråden. Menyen ser slik ut: Rhodiola, adm.
catman Skrevet 25. november 2024 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2024 Rhodiola skrev (3 timer siden): Det skal komme opp en meny nederst i skjermbildet når du har valgt tråden. Menyen ser slik ut: Rhodiola, adm. Ser det nå at man bare må vente uten å trykke mer på skjermen, så kommer den opp. Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå