Gå til innhold

Avbestille abonnement?

Vis løsning Løst av Rhodiola,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg svarte i denne tråden:

...som bare er trolling nå.

Hvordan blir jeg kvitt denne i fanen "mine innlegg"? Får fortsatt varsler uten å ha fulgt eller favorisert tråden. Det gidder jeg ikke å få.

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
  • Løsning
Skrevet

Hei @catman.

Alt innhold som utløser varsling finner du i oversikten for fulgt innhold. Hvordan varslingene sendes kan kontrolleres i kontoinnstillinger, under ''Varslingsinnstillinger''. For å fjerne et emne fra ''Mine innlegg/Favoritter''-oversikten velger du tråden du ønsker å fjerne med avkrysning, før du trykker på dette symbolet i valgmenyen:

Rhodiola, adm.

• Liker 2
Skrevet
Rhodiola skrev (2 timer siden):

For å fjerne et emne fra ''Mine innlegg/Favoritter''-oversikten velger du tråden du ønsker å fjerne med avkrysning, før du trykker på dette symbolet i valgmenyen:

Rhodiola, adm.

Takk for svar! Hvor finner jeg "valgmenyen"? Nå har jeg merket tråden og lett og lett etter dette symbolet...uten hell.

Skrevet
catman skrev (På 17.11.2024 den 22.07):

Takk for svar! Hvor finner jeg "valgmenyen"? Nå har jeg merket tråden og lett og lett etter dette symbolet...uten hell.

Det skal komme opp en meny nederst i skjermbildet når du har valgt tråden. Menyen ser slik ut:

image.png

Rhodiola, adm.

Skrevet
Rhodiola skrev (3 timer siden):

Det skal komme opp en meny nederst i skjermbildet når du har valgt tråden. Menyen ser slik ut:

image.png

Rhodiola, adm.

Ser det nå at man bare må vente uten å trykke mer på skjermen, så kommer den opp. Takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...