AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #1 Skrevet 17. november 2024 De siste tre dagene har jeg opplevd at det klør og er litt ubehagelig etter spesielt tissing. Det klør fremdeles en stund etterpå og. Drikker jeg mye har jeg ikke helt samme følelse. Jeg har flere teorier: • jeg kjøpte meg noen nye truser som jeg ikke vasket først 😬 • er horribelt glad i søte saker, snop og søt bakst, og har en far med diabetes 🥺 • enormt stress og grubling • har sittet litt på kaldt sete i bilen • jeg har aldri hatt sopp før og det ser ikke sånn ut nedentil 😳 Kan det her være uvi? Sopp? Diabetes? Annet? 😞 Hvis det er noe jeg kan ordne selv hva gjør jeg? Anonymkode: acb2a...d0a
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #2 Skrevet 17. november 2024 Altså... går du til legen får du jo svar på disse spørsmålene med en gang. Anonymkode: 20a86...2d9 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #3 Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Altså... går du til legen får du jo svar på disse spørsmålene med en gang. Anonymkode: 20a86...2d9 Joda, men jeg lurte bare på om noen her visste noe først 😒 Anonymkode: acb2a...d0a
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #4 Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Joda, men jeg lurte bare på om noen her visste noe først 😒 Anonymkode: acb2a...d0a Hvorfor vil du at noen uten kompetanse gjetter når du kan spørre legen i morgen? Anonymkode: 9181e...72c
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #5 Skrevet 17. november 2024 Klamydia eller uvi Anonymkode: 2fbf1...01e
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #6 Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Klamydia eller uvi Anonymkode: 2fbf1...01e Har ikke hatt sex på 7 år så neppe det. Uvi da 😣 Lege da, når han har tid ☹️ Anonymkode: acb2a...d0a
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #7 Skrevet 17. november 2024 Uvi klør ikke, man har ubehag når man tisser. Siden du ikke har hatt sex på mange år: Gjetter på noe du reagerer allergisk på. Anonymkode: c1ffa...d77
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #8 Skrevet 17. november 2024 Gjetter sopp Anonymkode: 20e86...9e9 4
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #9 Skrevet 17. november 2024 Hvis det i tillegg lukter strramt er det fort bakteriell vaginose. Enkelt å bli kvitt, men du må nok til lege for å få rett behandling. Anonymkode: 914be...61f
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #10 Skrevet 17. november 2024 Ok, fått time hos lege på tirsdag 😬 ~Ts Anonymkode: acb2a...d0a
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #11 Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvis det i tillegg lukter strramt er det fort bakteriell vaginose. Enkelt å bli kvitt, men du må nok til lege for å få rett behandling. Anonymkode: 914be...61f Lukter ingenting stramt. AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Uvi klør ikke, man har ubehag når man tisser. Siden du ikke har hatt sex på mange år: Gjetter på noe du reagerer allergisk på. Anonymkode: c1ffa...d77 Da virker det som det kan være de nye trusene. Jeg har av og til reagert på klær om de ikke er vasket først. Anonymkode: acb2a...d0a
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #12 Skrevet 17. november 2024 Kan også si jeg blir ekstremt trøtt om jeg spiser søt bakst eller snop, så er litt smått redd for diabetes, men det hadde kanskje vært en vekker…? Anonymkode: acb2a...d0a
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #13 Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Kan også si jeg blir ekstremt trøtt om jeg spiser søt bakst eller snop, så er litt smått redd for diabetes, men det hadde kanskje vært en vekker…? Anonymkode: acb2a...d0a Det er helt normalt å bli tom av energi, helt flat etc, hvis man har en intoleranse mot hvete feks. Også ved stort inntak av sukker generelt, så kræsjer man jo gjerne. Diabetes har jo mange andre symptomer, så hvis du ikke har noen av dem, tror ejg ikke du skal bekymre deg. Likevel greit å kutte ned på sukker, for å unngå tidlig aldring - sukker er nå påvist å være like stor pådriver i aldringsprosessen som alkohol. Anonymkode: 2165f...f73
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #14 Skrevet 17. november 2024 Jeg gjetter på at det er reaksjon/allergisk på kjemikaliene de nye uvaskede trusene er innsatt med fra produksjonen. Har du byttet truser til noen gamle og vaskede nå og tatt deg en dusj og skylt underlivet nøye med vann? Og det gikk ikke over? Anonymkode: d4fda...d1d
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #15 Skrevet 17. november 2024 For meg høres det ut som sopp. Kjøp deg canesten på apoteket 🙂 Anonymkode: 45dd9...d57
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #16 Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg gjetter på at det er reaksjon/allergisk på kjemikaliene de nye uvaskede trusene er innsatt med fra produksjonen. Har du byttet truser til noen gamle og vaskede nå og tatt deg en dusj og skylt underlivet nøye med vann? Og det gikk ikke over? Anonymkode: d4fda...d1d Dette ⬆️ Holder også en knapp på de uvaska trusene https://www.kk.no/livet/kjopte-truser-pa-temu-utslettet-kom-gradvis/82226170 Anonymkode: 53664...4c6
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #17 Skrevet 17. november 2024 Nå har derimot kløen gitt seg, dog fremdeles noe ubekvem ved tissing. Drikker jeg en del er det mindre ubekvemt. Det er ikke svie, bare noe ubehagelig. ~Ts Anonymkode: acb2a...d0a
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #18 Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvis det i tillegg lukter strramt er det fort bakteriell vaginose. Enkelt å bli kvitt, men du må nok til lege for å få rett behandling. Anonymkode: 914be...61f Sopp alene har en spesiell lukt. BV har vel ikke kløe Anonymkode: e8269...0f0
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #19 Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Sopp alene har en spesiell lukt. BV har vel ikke kløe Anonymkode: e8269...0f0 Jeg har ingen spesiell uvant lukt. Anonymkode: acb2a...d0a
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #20 Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): De siste tre dagene har jeg opplevd at det klør og er litt ubehagelig etter spesielt tissing. Det klør fremdeles en stund etterpå og. Drikker jeg mye har jeg ikke helt samme følelse. Jeg har flere teorier: • jeg kjøpte meg noen nye truser som jeg ikke vasket først 😬 • er horribelt glad i søte saker, snop og søt bakst, og har en far med diabetes 🥺 • enormt stress og grubling • har sittet litt på kaldt sete i bilen • jeg har aldri hatt sopp før og det ser ikke sånn ut nedentil 😳 Kan det her være uvi? Sopp? Diabetes? Annet? 😞 Hvis det er noe jeg kan ordne selv hva gjør jeg? Anonymkode: acb2a...d0a Du skal sjekkes både for sukker og underlivsrelaterte plager uansett hva folk måtte svare deg her. Før eller senere vil noen i denne tråden, som i alle andre tråder, dukke opp og si at du kan prøve med soppdrepende krem eller kortison krem du får på apoteket. Det skal du ikke bruke uten å først ha vært hos lege. Fordi du kan skade mer enn du hjelper med å eksperimentere med denne typen kremer ol. Klør det ekstremt, så ringer du legen i morgen tidlig og får en hastetime. Anonymkode: 8bbf8...2d2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå