exictence Skrevet 17. november 2024 #1 Del Skrevet 17. november 2024 Jeg har spilt mye spotify uten å betale. Derfor får jeg mye og ofte reklame når jeg spiller. Plutselig spiller den bare i mange timer og fortsatt helt uten reklame. Noen andre som har opplevd? Kan de ta betalt fordi jeg har brukt den mye? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #2 Del Skrevet 17. november 2024 Nei, men du kan vel finne ut om du har betalt? Og om du har premium? Anonymkode: cf894...6d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #3 Del Skrevet 17. november 2024 Reklameblokker i nettleseren? Anonymkode: 49249...a05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 17. november 2024 Forfatter #4 Del Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei, men du kan vel finne ut om du har betalt? Og om du har premium? Anonymkode: cf894...6d1 Hvordan sjekker jeg det? Tror ikke jeg har det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 17. november 2024 Forfatter #5 Del Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Reklameblokker i nettleseren? Anonymkode: 49249...a05 Da må man vel betale? Men jeg har jo ikke gjort det bevisst i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 17. november 2024 #6 Del Skrevet 17. november 2024 De gjør det kanskje en liten periode for å få deg til å innse at det er mye bedre sånn. Jeg har aldri hatt betalingsfri Spotify da. Da hadde jeg blitt fryktelig irritert tror jeg. Men om du hører litt nå og da, så er det jo sikkert greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå