AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Er det ikke da man må være der for hverandre, selv om det kan være litt vanskelig for den parten som ikke er rammet? Hvis man stikker når vennen har det vondt, så er man jo en overfladisk person og vennskapet er også et "medgangs vennskap" mener jeg. Anonymkode: cc1b8...44c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfume Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Det høres rart ut! Men er mulig de som da ikke lever med sorgen/krisen ikke klarer det vonde over tid? Ikke vet jeg.. For egen del ville jeg aldri ditchet en venn som sliter av sorg /krise. Ikke nære venner... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Selv i forhold kan man oppleve slik. Eksen mistet broren sin, og valgte å trekke seg helt tilbake, og avviste meg blankt omjeg prøvde være en være en god kjæreste og vise omsorg. Endte med at forholdet døde ut Anonymkode: 44c99...170 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Selv i forhold kan man oppleve slik. Eksen mistet broren sin, og valgte å trekke seg helt tilbake, og avviste meg blankt omjeg prøvde være en være en god kjæreste og vise omsorg. Endte med at forholdet døde ut Anonymkode: 44c99...170 Hvor lenge varte perioden han trakk seg unna? Ts Anonymkode: cc1b8...44c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå