Lucky? Skrevet 28. februar 2006 #22 Skrevet 28. februar 2006 mmm...høres utrloig godt ut. Ligger på en slags saueskinn jeg nå da, men det er ikke til dobbeltseng og hvis jeg fryser når jeg legger meg, tar det litt tid før jeg blir varm. Nå må jeg sjekke ut sånn varmelaken...hvilke str finnes de i da? Lyst til å legge meg i varm seng jeg
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2006 #23 Skrevet 28. februar 2006 Jeg klarer ikke leve uten mitt varmeteppe. Teppet har 3 innstillinger: varmt, lunkent eller varmt ved føttene. Bruker det hver kveld. Setter det på ca en time før jeg legger meg. Jeg elsker det!!!!!!!
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 28. februar 2006 #24 Skrevet 28. februar 2006 (endret) Tror jeg må ha meg et sånt! Endret 28. februar 2006 av Bjørnsdatter
Gjest Murron Skrevet 28. februar 2006 #25 Skrevet 28. februar 2006 Varmeteppe kaller vi det og hatt det i et par år.. helt herlig" som sagt man setter det på en liten stund før man legger seg, så er det bare å hoppe oppi en lun god seng. ( husk å la dyna ligge over=extra godt) Selges bla på expert. Det til 400,- kan man vaske også så det er vel en fordel..
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2006 #26 Skrevet 1. mars 2006 Kanskje noen angrer på at de kasta ut vannsenga?
Impala Skrevet 1. mars 2006 #27 Skrevet 1. mars 2006 Kanskje noen angrer på at de kasta ut vannsenga? ← Mannen min gjør det Men jeg kunne ikke fordra den.
Gjest gjest1 Skrevet 1. mars 2006 #28 Skrevet 1. mars 2006 Jeg fikk varmelaken til jul av min kjære mann for noen år siden og simpelthen elsker det!!! Setter det på ca 1 time før jeg legger meg og hviner av glede og fryd over at sengen er varm hver kveld. Vi sover med vinduet åpent året rundt så nå på vinteren hadde jeg ikke klart meg uten!
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2006 #29 Skrevet 2. mars 2006 Er kjempe deilig med varmeteppe, men føler og at midden koser seg
Gjest Gjesta Skrevet 2. mars 2006 #30 Skrevet 2. mars 2006 Jeg fikk mitt i gave av mannen for noen år siden, og når har jeg det med meg uansett hvor jeg skal sove. Får rett og slett ike sove uten, og jeg merker at kroppen min fungerer bedre (blir ikke så reumatisk) når jeg sover med teppe.
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2006 #32 Skrevet 3. mars 2006 bestemor har hatt varmeteppe i maange år, husker det var veldig godt å legge seg under dyna og bli god og varm før jeg gikk tilbake til min egen seng. hun hadde forresten også et bittelite teppe, på størrelse med en hodepute (men flatt selvfølgelig) og det varmet godt det og.
Gjest Gjesta Skrevet 3. mars 2006 #33 Skrevet 3. mars 2006 mitt er vel 70 x 150 tror jeg............ deilig!
Cata Skrevet 5. mars 2006 #34 Skrevet 5. mars 2006 Fjerner dere dette varmeteppet før dere legger dere, eller ligger det under det vanlige lakenet eller.... hvor? :klø:
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2006 #35 Skrevet 5. mars 2006 Fjerner dere dette varmeteppet før dere legger dere, eller ligger det under det vanlige lakenet eller.... hvor? :klø: ← Det lurer jeg på også. Hvordan fungerer det egentlig?
Tinken Skrevet 5. mars 2006 Forfatter #36 Skrevet 5. mars 2006 Fjerner dere dette varmeteppet før dere legger dere, eller ligger det under det vanlige lakenet eller.... hvor? :klø: ← Det ligger under det vanlige lakenet. Er tynt og slettes ikke ubehagelig å ligge på. Bare huske å skru det av når man har lagt seg, iallefall ikke ha det på full styrke. Da kan det bli temmelig ubehagelig å våkne opp.
Impala Skrevet 5. mars 2006 #37 Skrevet 5. mars 2006 Fjerner dere dette varmeteppet før dere legger dere, eller ligger det under det vanlige lakenet eller.... hvor? :klø: ← Jeg fjerner det ja. Syns det er for hardt å ligge på. Men mannen min har det under lakenet, og han syns det er helt greit å ligge på.
Gjest Gjesta Skrevet 5. mars 2006 #38 Skrevet 5. mars 2006 Mitt ligger i sengen hele natten så klart, har det på nivå en eller to også, hele natten. Det ligger under det vanlige lakenet, ikke noe ubehag, bare deilig og varmt
Cata Skrevet 5. mars 2006 #39 Skrevet 5. mars 2006 Da blir det intet varmelaken på meg . Har Tempurmadrass og den må man ligge "direkte" på, hvis det skal være noen vits. (Kan selvsagt ha vanlig laken over.)
Gjest Bøllefrøet Skrevet 5. mars 2006 #40 Skrevet 5. mars 2006 Er ikke ubehagelig å ligge på .. Det jeg har er til og med tynnere enn de billigste overmadrassene på Jysk (og de er tynne.. Hehe)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå