Gå til innhold

Varmelaken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk varmelaken i gave i fjor, en helt fantastisk oppfinnelse!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har :hoppe:

Og det er sååå deilig å legge seg :sove:

Skrevet

Ja, jeg er nesten avhengig jeg. Hvis jeg skal sove et annet sted over flere dager så tar jeg med meg varmelakenet. Sært?

Skrevet

Vi brukte det da vi bodde i England der laknene ble rå og kalde pga fukt. Nå ligger det bare i skapet og tar opp plass.

Skrevet

De vi har plugger vi i strømkontakten, også er det tre forskjellige temperaturinnstillinger. Tror merket er Wilfa.

Skrevet

Jeg har også varmelaken. Husker ikke merket, men det har flere temperaturinnstillinger og jeg elsker det.

Skrevet

Hvor får man tak i dette da, og ca pris ?

Hørtes deilig ut på kalde vinternetter..

Skrevet

Vi har også.

Men kjøpte nok et litt for billig ett for det er hardt og stivt å ligge på desverre.

Så lønner seg å legge litt mer penger i det og ikke kjøpe det billigste...

Skrevet

Jeg har også, fikk av en venninne en bursdag. Kjempedeilig, men aner ikke hvor det er lengre

Skrevet

Mamma og pappa fikk når de giftet seg og det brukte jeg når jeg var liten. Men de er blitt så gamle at mamma kastet de, tilfelle rottefelle teknisk svikt. Men deilig ja! Helt utrolig.

Skrevet

Farmor fikk seg ett da farfar kom på sykehjem. Forsto det slik at det nærmest var en fullgod erstatning (hun hadde pleid å varme beina på han).

Skulle gjerne hatt ett, vi bor i et kaldt gammelt hus. Men flanell funker greit det også.

Skrevet

JAAAAA!!! Jeg har varmelaken, og er blitt helt avhengig, som den frossenpinnen jeg er. Det jeg mangler av polstring som underhudsfett, blir erstattet av denne vindunderlige oppfinnelsen :tommel:!

• Liker 1
Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Jepp, jeg har også! Fikk det til jul :)

Er kjempedeilig, har blitt helt avhengig! Hehe.

Skrevet

Men hvor kjøpes det og hva koster det?

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
Men hvor kjøpes det og hva koster det?

Jeg tror mitt kostet rundt 300 kr på Elkjøp..

Skrevet

Tror mitt kostet et sted mellom 250-350 kr. .

Er virkelig verdt pengene!

Er bare å skru det på en liten stund før man skal legge seg, så er senga god og varm når du kryper under dyna. Gleder meg til å legge meg jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...