AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #1 Skrevet 16. november 2024 Jeg er aleine hjemme. Klarer ikke røre rotten. Samtidig er jeg redd den kvikner til og gjemmer seg. Den har ligget urørlig i 15 min🫣 Anonymkode: cd146...b81
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #2 Skrevet 16. november 2024 Den kan være i sjokk og ikke klarer å bevege seg, besvimt eller dau Anonymkode: 530e0...326
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #3 Skrevet 16. november 2024 Ja, har du feiebrett og kost? Anonymkode: 45cd0...81a
smurfebuss Skrevet 16. november 2024 #4 Skrevet 16. november 2024 Ta på deg en vott eller tjukk hanske. Ta en plastpose utenpå. Ta tak i rotta og vreng posen rundt. Knyt og kast den i søpla. Du vil heller det enn at den våkner og gjemmer seg i huset ditt. 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #5 Skrevet 16. november 2024 Putt en bøtte over, skyv noe helt flatt under (pappplate el.l.) og bær det hele ut. Anonymkode: e17e6...8ec 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #6 Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg er aleine hjemme. Klarer ikke røre rotten. Samtidig er jeg redd den kvikner til og gjemmer seg. Den har ligget urørlig i 15 min🫣 Anonymkode: cd146...b81 Dette er faktisk ditt ansvar når du har en utekatt. Jeg har selv utkatt og har mer enn en gang reddet sjokkskadede mus fra henne. Anonymkode: d05a8...156 1 3
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #7 Skrevet 17. november 2024 smurfebuss skrev (11 minutter siden): Ta på deg en vott eller tjukk hanske. Ta en plastpose utenpå. Ta tak i rotta og vreng posen rundt. Knyt og kast den i søpla. Du vil heller det enn at den våkner og gjemmer seg i huset ditt. Da slipper man rotta ut. Om den faktisk er i sjokk så er det dyreplageri å sperre den inni en pose. Anonymkode: d05a8...156 6 1
smurfebuss Skrevet 17. november 2024 #8 Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Da slipper man rotta ut. Om den faktisk er i sjokk så er det dyreplageri å sperre den inni en pose. Anonymkode: d05a8...156 Legg posen åpen ved søppelkassene da.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #9 Skrevet 17. november 2024 smurfebuss skrev (18 minutter siden): Ta på deg en vott eller tjukk hanske. Ta en plastpose utenpå. Ta tak i rotta og vreng posen rundt. Knyt og kast den i søpla. Du vil heller det enn at den våkner og gjemmer seg i huset ditt. Hvorfor har rotta mindre rett til å leve enn katten? Du vet at katten er en lystmorder som dreper millioner av fugler i året. Å kvele et dyr er dyreplageri uansett hva slags art det er. Anonymkode: 4be6c...310 3 1
smurfebuss Skrevet 17. november 2024 #10 Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor har rotta mindre rett til å leve enn katten? Du vet at katten er en lystmorder som dreper millioner av fugler i året. Å kvele et dyr er dyreplageri uansett hva slags art det er. Anonymkode: 4be6c...310 I mitt scenario antok jeg egentlig at rotta var død. «Du vil heller det» som i du vil heller deale med å få rotta ut enn at sen flytter inn. Så mitt alternative forslag hvis den skulle fortsatt leve skrev jeg et innlegg over ditt: la posen ligge åpen ute. Så kan rotta kravle ut når den kommer seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå