Gå til innhold

Blir mønsteret for asymmetrisk på denne skålen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser på Ikea sine suppeskåler, og fant disse selv om jeg egentlig har lyst på noen i spreke farger.

Jeg blir litt forstyrret av at det er farge kun på én side🤔og klarer ikke å bestemme meg.

Hva synes du?

Screenshot_20241117_004012_Chrome.thumb.jpg.9bbfffb3776343159e17e0335723afa2.jpg

Anonymkode: dea93...e71

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det blir for udefinerbart. Og jeg tror det er en type design man fort blir lei av, som fort blir umoderne.

Anonymkode: a622c...e33

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Synes det blir for udefinerbart. Og jeg tror det er en type design man fort blir lei av, som fort blir umoderne.

Anonymkode: a622c...e33

Jeg synes den er fin men passer inn hos en husflids dame i et hus med vevd matte på veggen, utskjærte og rosemalte møbler eller i en hytte på fjellet.

Ts

• Liker 1
Skrevet

Hos meg hadde den passet perfekt inn, men du gir flere grunner til at du ikke liker den - hvorfor vurderes den i det hele tatt?

Jeg tviler på at du er i tidskrise for å kjøpe denne type dekor, eller? Det er da vel bedre å heller la vær å kjøpe denne, og i stedet vente til du finner en du liker bedre 😅

Anonymkode: 7454a...c73

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Hos meg hadde den passet perfekt inn, men du gir flere grunner til at du ikke liker den - hvorfor vurderes den i det hele tatt?

Jeg tviler på at du er i tidskrise for å kjøpe denne type dekor, eller? Det er da vel bedre å heller la vær å kjøpe denne, og i stedet vente til du finner en du liker bedre 😅

Jeg synes den er litt lun og fin, men henger meg opp i at det er farge kun på én side.

Ts

Skrevet

Ikke velg noe du er skeptisk til. Tro meg, jeg er dronninga av bomkjøp!

Anonymkode: 808ed...894

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Jeg synes den er litt lun og fin, men henger meg opp i at det er farge kun på én side.

Ts

Det finnes hundre andre skåler i slik farge som er ensfarget.

Hvorfor vurderer du disse?

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det finnes hundre andre skåler i slik farge som er ensfarget.

Hvorfor vurderer du disse?

Fordi det var noe ved de som jeg likte, men samtidig er jeg usikker🤔

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...