AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #1 Skrevet 16. november 2024 Jeg ser på Ikea sine suppeskåler, og fant disse selv om jeg egentlig har lyst på noen i spreke farger. Jeg blir litt forstyrret av at det er farge kun på én side🤔og klarer ikke å bestemme meg. Hva synes du? Anonymkode: dea93...e71
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #2 Skrevet 16. november 2024 Synes det blir for udefinerbart. Og jeg tror det er en type design man fort blir lei av, som fort blir umoderne. Anonymkode: a622c...e33
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #3 Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Synes det blir for udefinerbart. Og jeg tror det er en type design man fort blir lei av, som fort blir umoderne. Anonymkode: a622c...e33 Jeg synes den er fin men passer inn hos en husflids dame i et hus med vevd matte på veggen, utskjærte og rosemalte møbler eller i en hytte på fjellet. Ts Anonymkode: dea93...e71 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #4 Skrevet 17. november 2024 Hos meg hadde den passet perfekt inn, men du gir flere grunner til at du ikke liker den - hvorfor vurderes den i det hele tatt? Jeg tviler på at du er i tidskrise for å kjøpe denne type dekor, eller? Det er da vel bedre å heller la vær å kjøpe denne, og i stedet vente til du finner en du liker bedre 😅 Anonymkode: 7454a...c73 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #5 Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Hos meg hadde den passet perfekt inn, men du gir flere grunner til at du ikke liker den - hvorfor vurderes den i det hele tatt? Jeg tviler på at du er i tidskrise for å kjøpe denne type dekor, eller? Det er da vel bedre å heller la vær å kjøpe denne, og i stedet vente til du finner en du liker bedre 😅 Anonymkode: 7454a...c73 Jeg synes den er litt lun og fin, men henger meg opp i at det er farge kun på én side. Ts Anonymkode: dea93...e71
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #6 Skrevet 17. november 2024 Ikke velg noe du er skeptisk til. Tro meg, jeg er dronninga av bomkjøp! Anonymkode: 808ed...894 3
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #7 Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Jeg synes den er litt lun og fin, men henger meg opp i at det er farge kun på én side. Ts Anonymkode: dea93...e71 Det finnes hundre andre skåler i slik farge som er ensfarget. Hvorfor vurderer du disse? Anonymkode: 7454a...c73
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #8 Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det finnes hundre andre skåler i slik farge som er ensfarget. Hvorfor vurderer du disse? Anonymkode: 7454a...c73 Fordi det var noe ved de som jeg likte, men samtidig er jeg usikker🤔 Ts Anonymkode: dea93...e71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå