bullehurk Skrevet 20. september #21 Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Skrevet av Gerd 52 Anonymkode: 72dd8...900 Tennplugg er ikke Gerd 52 nei, det kan jeg garantere, "hun" er sannsynligvis en mann.
AnonymBruker Skrevet 20. september #22 Skrevet 20. september bullehurk skrev (Akkurat nå): Tennplugg er ikke Gerd 52 nei, det kan jeg garantere, "hun" er sannsynligvis en mann. Ok da er det en mann ihvertfall. Anonymkode: 72dd8...900
bullehurk Skrevet 20. september #23 Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ok da er det en mann ihvertfall. Anonymkode: 72dd8...900 Gerd 52 ja, ikke tennplugg
AnonymBruker Skrevet 20. september #24 Skrevet 20. september bullehurk skrev (Akkurat nå): Gerd 52 ja, ikke tennplugg Ok, så Tennplug er rimelig forstyrret. Anonymkode: 72dd8...900 1
AnonymBruker Skrevet 20. september #25 Skrevet 20. september Nei, det er selvfølgelig uaktuelt for alle som har et snev av IQ og/eller moral. Anonymkode: cf695...d0a
bullehurk Skrevet 20. september #26 Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ok, så Tennplug er rimelig forstyrret. Anonymkode: 72dd8...900 Bare fordi hun er frigjort og liker yngre menn ? Som meg selv. Forskjellen er at hun er gift, og har tillatelse fra sin mann, og jeg er singel. Slutt å shame kvinner som er frigjorte seksuelt, og er åpne om det. Det handler om samtykkende sex mellom voksne mennesker for pokker. 1 2
AnonymBruker Skrevet 20. september #27 Skrevet 20. september bullehurk skrev (Akkurat nå): Bare fordi hun er frigjort og liker yngre menn ? Som meg selv. Forskjellen er at hun er gift, og har tillatelse fra sin mann, og jeg er singel. Slutt å shame kvinner som er frigjorte seksuelt, og er åpne om det. Det handler om samtykkende sex mellom voksne mennesker for pokker. Menn som ligger med datterens vennine blir også "shamet", ikke gjør dette til en kvinne sak. Anonymkode: 72dd8...900 1 1
bullehurk Skrevet 20. september #28 Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Menn som ligger med datterens vennine blir også "shamet", ikke gjør dette til en kvinne sak. Anonymkode: 72dd8...900 Har ikke gjort det heller, jeg diskuterer tennpluggs innlegg og intet annet. 1
AnonymBruker Skrevet 20. september #29 Skrevet 20. september bullehurk skrev (Akkurat nå): Har ikke gjort det heller, jeg diskuterer tennpluggs innlegg og intet annet. https://forum.kvinneguiden.no/topic/1869964-sex-med-datterens-venninne/#comment-36588854 Anonymkode: 72dd8...900
AnonymBruker Skrevet 20. september #30 Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): https://forum.kvinneguiden.no/topic/1869964-sex-med-datterens-venninne/#comment-36588854 Anonymkode: 72dd8...900 Les svarene. Anonymkode: 72dd8...900
bullehurk Skrevet 20. september #31 Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Les svarene. Anonymkode: 72dd8...900 Har ikke noe med det jeg skrev å gjøre. Takk for meg, du får gjerne kverulere videre men jeg logger av. 1
AnonymBruker Skrevet 20. september #32 Skrevet 20. september bullehurk skrev (3 minutter siden): Har ikke gjort det heller, jeg diskuterer tennpluggs innlegg og intet annet. Synes du det er greit hvis en far ligger med venninnen til datteren også? Anonymkode: 72dd8...900 2
AnonymBruker Skrevet 20. september #33 Skrevet 20. september bullehurk skrev (Akkurat nå): Har ikke noe med det jeg skrev å gjøre. Takk for meg, du får gjerne kverulere videre men jeg logger av. Så feigt, du ikke klarer ikke å forsvare det. Anonymkode: 72dd8...900 1
AnonymBruker Skrevet 20. september #34 Skrevet 20. september Har ikke gjort det selv, men kjenner to menn som har hatt sex med mødre av bestekompisene deres…. Så ja, det skjer. I begge tilfellene begynte det i fylla, etter det skjedde det bare videre i fylla.. kompisene deres vet ikke. Anonymkode: c2709...151
AnonymBruker Skrevet 20. september #35 Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har ikke gjort det selv, men kjenner to menn som har hatt sex med mødre av bestekompisene deres…. Så ja, det skjer. I begge tilfellene begynte det i fylla, etter det skjedde det bare videre i fylla.. kompisene deres vet ikke. Anonymkode: c2709...151 Tenåringsmødre 🤦 Anonymkode: 72dd8...900
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå