Imax Skrevet 28. februar 2006 #1 Skrevet 28. februar 2006 I dag er det ENDELIG Depeche Mode konsert i Oslo Spektrum. Noen andre som skal - og noen andre som gleder seg sånn som meg?
Prada Skrevet 1. mars 2006 #3 Skrevet 1. mars 2006 Konserten var kjempebra!!! Fantastisk stemning! Svarte helt til mine forventinger! Da de andre jentene i klassen hørte på New Kids hørte jeg på depeche, hihi... Endelig opplevde jeg de live! Vondt i skulderene i dag, er visst ikke vant til å stå med hendene over hodet i to timer....
Imax Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #4 Skrevet 1. mars 2006 Sinnsykt bra konsert! Er rusa enda jeg! Men jeg tapte veddemålet om når han kom til å stå i bar overkropp. Jeg sa låt nr. 2, mens han jeg veddet med mente det ville ta noen flere låter... Glad for at de spilte så mange gamle låter, var jo nesten tilbake til 1985 jeg, i Skedsmohallen! Vidunderlig versjon av Shake the disease. SUKK!
Gjest Verdande Skrevet 3. mars 2006 #6 Skrevet 3. mars 2006 Åååh, det var så bra! Få mer! FÅ DET NÅ! :hoppe:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå