AnonymBruker Skrevet 16. november #1 Del Skrevet 16. november Jeg vil ha en mann, men vet jeg egentlig ikke vil ha noen mann. Utrolig kjip følelse. Har denne følelsen eget navn? Når jeg dater, vil jeg gjerne møtes, men tror jeg gir fra meg en vibe om at jeg ikke er interessert og nesten uten unntak så er jeg heller ikke. Hva betyr det når man har det slik? Hva er beste medisinen for tilstanden. Anonymkode: 2674d...a06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #2 Del Skrevet 16. november Aner ikke hva løsningen for deg er, men jeg har gått for en elsker. Føler ikke at det er rom for en kjæreste da jeg bare har barnefri annenhver helg, og andre ting jeg også prioriterer mer enn en kjæreste nå. Vi møtes, skravler, ligger på sofaen og ser film sammen, har sex, han overnatter, masse kos gjennom natta, vi spiser frokost og så går det 2-4 uker til neste gang. Jeg får fylt opp behovet for nærhet, og det er tydeligvis nok for han også akkurat nå. Vi spiller med åpne kort og har vært ærlige med hverandre fra starten av på hva vi ønsker ut av relasjonen. Anonymkode: 315d0...f61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #3 Del Skrevet 17. november Føler det litt på samme viset. Veldig forvirrende.. Klarer ikke lande på hva jeg egentlig vil. (Så nei, jeg dater da selvsagt ikke nå, vil ikke lure mennene) Anonymkode: 8b1e6...879 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 17. november #4 Del Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg vil ha en mann, men vet jeg egentlig ikke vil ha noen mann. Utrolig kjip følelse. Har denne følelsen eget navn? Når jeg dater, vil jeg gjerne møtes, men tror jeg gir fra meg en vibe om at jeg ikke er interessert og nesten uten unntak så er jeg heller ikke. Hva betyr det når man har det slik? Hva er beste medisinen for tilstanden. Anonymkode: 2674d...a06 Frustrasjon? Egenkjærlighet er god medisin ❤️. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beans Skrevet 17. november #5 Del Skrevet 17. november Er i samme båt som deg, men vet dessverre ikke hva som kan hjelpe 🫠 På min side så syntes jeg det er vanskelig å stole på folk, men savner nærheten og selskap selvom jeg trives alene. Er også aseksuell, så er liksom ikke ute etter fuck friends heller 🤡 Fun times ~~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 17. november #6 Del Skrevet 17. november Eh ja, tror det ikke er hvem som helst som bør prøve seg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #7 Del Skrevet 17. november makkapakka skrev (48 minutter siden): Eh ja, tror det ikke er hvem som helst som bør prøve seg.... ? Anonymkode: c6dce...d21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #8 Del Skrevet 17. november Ja, men de er hjerneskada og kyniske, så nei (men egentlig ja). Anonymkode: ba0a3...4e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå