AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #1 Del Skrevet 16. november 2024 Jeg har ikke bodd så lenge med samboeren min, men merket at han har blitt mer og mer voldelig mot meg med tiden. Han har slept meg etter bena ut i stua og akkurat nå gulvet han meg.. Tok meg etter halsen bakfra og slang meg ned på gulvet ... Jeg slo ryggen og hode ganske godt. Han vet jeg har kommet fra et voldelig forhold tidligere og han sa han aldri kunne gjøre noe sånt mot meg, men det er blitt verre og verre. Gråter nå som jeg skriver dette. Er helt i sjokk og fra meg. Anonymkode: 28fef...919 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 16. november 2024 #2 Del Skrevet 16. november 2024 Gå nå! Du vet sikkert selv at det bare blir værre. Føler med deg ❤️ 15 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #3 Del Skrevet 16. november 2024 Dra på krisesenter umiddelbart. Anonymkode: 80dd1...63d 16 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #4 Del Skrevet 16. november 2024 🚩🚩🚩 løp! Anonymkode: e5ee2...770 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #5 Del Skrevet 16. november 2024 Pakk tingene dine og dra. Dette må du ut av, du kan miste livet. Anonymkode: 69691...605 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #6 Del Skrevet 16. november 2024 Har du en venninne/familie du kan reise til? Anonymkode: 28255...942 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 16. november 2024 #7 Del Skrevet 16. november 2024 Pakk å reise nå 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trubadur Skrevet 16. november 2024 #8 Del Skrevet 16. november 2024 Dra nå 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #9 Del Skrevet 16. november 2024 Du har opplevd det før, kom deg bort, og opplever det igjen. Hva venter du på? Hvorfor drar du ikke? Er han så snill og fantastisk ellers? Anonymkode: b7eb2...100 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #10 Del Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du en venninne/familie du kan reise til? Anonymkode: 28255...942 Han har reist. Pakket tingene sine og dro. Jeg føler meg trygg akkurat nå. Vi flyttet sammen for en måned siden. Og nå føler jeg at jeg sitter i saksa. Ser dumt ut å si opp leiligheten med en gang når vi er to. Jeg føler meg så fanget Anonymkode: 28fef...919 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #11 Del Skrevet 16. november 2024 Kjære deg ❤️ Har du familie eller venner du kan dra til i kveld? Kan du ringe til nærmeste krisesenter? Anonymkode: 31330...0ee 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #12 Del Skrevet 16. november 2024 Dette må du komme deg bort fra, ts! Nå med en gang❤️ Ikke tenk på pakking, bare ta med deg tlf og dra, så ringer du familie eller venner når du har kommet deg ut. Dette er ikke er forhold å bli værende i! ❤️ Anonymkode: d835f...f3d 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #13 Del Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du har opplevd det før, kom deg bort, og opplever det igjen. Hva venter du på? Hvorfor drar du ikke? Er han så snill og fantastisk ellers? Anonymkode: b7eb2...100 Hver gang jeg ser noen spørre voldsutsatte om hvorfor de ikke drar, får jeg lyst til å holde et foredrag. 😡 Anonymkode: 31330...0ee 6 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 16. november 2024 #14 Del Skrevet 16. november 2024 Herregud! 😢 Så grusomt! Klarer du å få kommet deg derfra på et vis og komme deg til krisesenter? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #15 Del Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han har reist. Pakket tingene sine og dro. Jeg føler meg trygg akkurat nå. Vi flyttet sammen for en måned siden. Og nå føler jeg at jeg sitter i saksa. Ser dumt ut å si opp leiligheten med en gang når vi er to. Jeg føler meg så fanget Anonymkode: 28fef...919 Du er ikke trygg der så lenge han kan komme tilbake. Han har vel nøkkel? Der hadde jeg ikke følt meg trygg, og jeg hadde ikke sovet der videre fremover. Det ser ikke dumt ut å si fra seg leiligheten så kjapt, mye kan skje som fører til at man velger å flytte. Anonymkode: d835f...f3d 5 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #16 Del Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hver gang jeg ser noen spørre voldsutsatte om hvorfor de ikke drar, får jeg lyst til å holde et foredrag. 😡 Anonymkode: 31330...0ee Jeg har vært gjennom det selv, så ro ned. Må lære av sine feil og ikke gjøre det samme om og om igjen. Anonymkode: b7eb2...100 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #17 Del Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du er ikke trygg der så lenge han kan komme tilbake. Han har vel nøkkel? Der hadde jeg ikke følt meg trygg, og jeg hadde ikke sovet der videre fremover. Det ser ikke dumt ut å si fra seg leiligheten så kjapt, mye kan skje som fører til at man velger å flytte. Anonymkode: d835f...f3d Jeg skal pakke tingene mine og sove hos en veninne i natt. Jeg vet ikke om jeg. Å på legevakten for en sjekk heller. Har utrolig hodepine og begynte å kaste opp litt. Det er i hvertfall godt å ikke være helt alene. Jeg skal pakke nå! Anonymkode: 28fef...919 1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #18 Del Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Han har reist. Pakket tingene sine og dro. Jeg føler meg trygg akkurat nå. Vi flyttet sammen for en måned siden. Og nå føler jeg at jeg sitter i saksa. Ser dumt ut å si opp leiligheten med en gang når vi er to. Jeg føler meg så fanget Anonymkode: 28fef...919 At det ser dumt ut er det siste du skal tenke på, du skal tenke på din mentale helse og sikkerhet. Anonymkode: 832b6...ed0 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #19 Del Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg skal pakke tingene mine og sove hos en veninne i natt. Jeg vet ikke om jeg. Å på legevakten for en sjekk heller. Har utrolig hodepine og begynte å kaste opp litt. Det er i hvertfall godt å ikke være helt alene. Jeg skal pakke nå! Anonymkode: 28fef...919 Ta en tur dit så får du det dokumentert! Anonymkode: d3c7d...7e7 8 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #20 Del Skrevet 16. november 2024 Dra på legevakten! Viktig at det blir oppdaget dersom du har fått hjernerystelse, det er alvorlige saker❤️ Glad du sover hos ei venninne. Denne mannen er farlig! Dere har nettopp flyttet sammen! Anonymkode: 59b03...fa6 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå