AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #1 Skrevet 16. november 2024 Vi har møttes noen ganger nå og også vært sammen et par helger hjemme hos. Møttes via Tinder der begge har satt opp at vi ønsker noe seriøst. Meldes ofte og har det fint sammen på alle måter når vi møtes. Han reiser en del med jobben og jeg ser på Tinder at avstanden endrer seg når han reiser rundt. Brydde meg ikke så mye i starten, men lurer etterhvert på om dette betyr at han fortsatt er aktiv på Tinder? Endrer km seg kun når man er inne og sveiper eller kan det være andre grunner til at km endrer seg? Har ikke så lyst til å ta opp temaet enda, men kjenner det gjør noe med min interesse hvis han fortsatt er aktiv på Tinder. Anonymkode: a2fff...d83 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #2 Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vi har møttes noen ganger nå og også vært sammen et par helger hjemme hos. Møttes via Tinder der begge har satt opp at vi ønsker noe seriøst. Meldes ofte og har det fint sammen på alle måter når vi møtes. Han reiser en del med jobben og jeg ser på Tinder at avstanden endrer seg når han reiser rundt. Brydde meg ikke så mye i starten, men lurer etterhvert på om dette betyr at han fortsatt er aktiv på Tinder? Endrer km seg kun når man er inne og sveiper eller kan det være andre grunner til at km endrer seg? Har ikke så lyst til å ta opp temaet enda, men kjenner det gjør noe med min interesse hvis han fortsatt er aktiv på Tinder. Anonymkode: a2fff...d83 En mann må alltid være forberedt. Anonymkode: 4ce88...078 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #3 Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vi har møttes noen ganger nå og også vært sammen et par helger hjemme hos. Møttes via Tinder der begge har satt opp at vi ønsker noe seriøst. Meldes ofte og har det fint sammen på alle måter når vi møtes. Han reiser en del med jobben og jeg ser på Tinder at avstanden endrer seg når han reiser rundt. Brydde meg ikke så mye i starten, men lurer etterhvert på om dette betyr at han fortsatt er aktiv på Tinder? Endrer km seg kun når man er inne og sveiper eller kan det være andre grunner til at km endrer seg? Har ikke så lyst til å ta opp temaet enda, men kjenner det gjør noe med min interesse hvis han fortsatt er aktiv på Tinder. Anonymkode: a2fff...d83 Hvorfor er du aktiv på tinder? Anonymkode: 9702b...789 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #4 Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vi har møttes noen ganger nå og også vært sammen et par helger hjemme hos. Møttes via Tinder der begge har satt opp at vi ønsker noe seriøst. Meldes ofte og har det fint sammen på alle måter når vi møtes. Han reiser en del med jobben og jeg ser på Tinder at avstanden endrer seg når han reiser rundt. Brydde meg ikke så mye i starten, men lurer etterhvert på om dette betyr at han fortsatt er aktiv på Tinder? Endrer km seg kun når man er inne og sveiper eller kan det være andre grunner til at km endrer seg? Har ikke så lyst til å ta opp temaet enda, men kjenner det gjør noe med min interesse hvis han fortsatt er aktiv på Tinder. Anonymkode: a2fff...d83 Jeg har aldri spilt Tinder, men det kan jo hende at han har på sånn posisjonsgreie/GPS på telefonen, sånn at avstanden endres utfra hvor telefonen befinner seg. Men ja.. Hvorfor er du fremdeles aktiv på Tinder? Anonymkode: 25b13...f22 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #5 Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor er du aktiv på tinder? Anonymkode: 9702b...789 Jeg er ikke aktiv der inne. Men jeg har blitt lurt før og sjekket derfor opp etter at en venninne fikk han opp da hun sveipet. Har etterpå sett på km hans når han har reist med jobben noen ganger og ser da at han alltid flytter seg på Tinder når han er på jobbreiser. Er det mulig uten at han er aktiv inne på Tinder? Anonymkode: a2fff...d83 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #6 Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): En mann må alltid være forberedt. Anonymkode: 4ce88...078 Forberedt på hva? Anonymkode: a2fff...d83 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #7 Skrevet 16. november 2024 Hvis ikke jeg tar helt feil så endrer ikke avstanden seg med mindre man åpner tinder. Men har dere ikke snakket om hva dere tenker fremover? Anonymkode: aef13...a0f 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #8 Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis ikke jeg tar helt feil så endrer ikke avstanden seg med mindre man åpner tinder. Men har dere ikke snakket om hva dere tenker fremover? Anonymkode: aef13...a0f Nei, vi har ikke snakket nok om det, men han vet godt hva jeg mener. Trodde han mente det samme. Jeg klandrer han ikke da vi altså ikke har avklart dette skikkelig. Men jeg merker det gjør noe med min interesse og det er dumt. Anonymkode: a2fff...d83 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #9 Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, vi har ikke snakket nok om det, men han vet godt hva jeg mener. Trodde han mente det samme. Jeg klandrer han ikke da vi altså ikke har avklart dette skikkelig. Men jeg merker det gjør noe med min interesse og det er dumt. Anonymkode: a2fff...d83 Man må kommunisere, det er så mange som blir skuffa fordi man ikke har avklart ting og den andre ikke tenker det samme som en selv, så hør med han hva han tenker og ta det derfra. Anonymkode: aef13...a0f
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #10 Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg er ikke aktiv der inne. Men jeg har blitt lurt før og sjekket derfor opp etter at en venninne fikk han opp da hun sveipet. Har etterpå sett på km hans når han har reist med jobben noen ganger og ser da at han alltid flytter seg på Tinder når han er på jobbreiser. Er det mulig uten at han er aktiv inne på Tinder? Anonymkode: a2fff...d83 Distansen vil flytte på seg uansett. Når venninnen din eller du sveiper og får han opp, da vil du kunne se om han står som aktiv. Først da vet du Anonymkode: 9702b...789
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #11 Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Distansen vil flytte på seg uansett. Når venninnen din eller du sveiper og får han opp, da vil du kunne se om han står som aktiv. Først da vet du Anonymkode: 9702b...789 Nei, man kan fint skjule aktiv statusen sin så det er falsk trygghet. Anonymkode: aef13...a0f 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #12 Skrevet 16. november 2024 Man kan jo være seriøs, og ha det moro på veien dit. Så lenge dere ikke har blitt enige om at nå er det dere gjør han jo i teorien ikke noe galt. Anonymkode: 524d6...79c
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #13 Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Man må kommunisere, det er så mange som blir skuffa fordi man ikke har avklart ting og den andre ikke tenker det samme som en selv, så hør med han hva han tenker og ta det derfra. Anonymkode: aef13...a0f Joda, det er greit nok. Men man har jo avklart at begge ønsker noe seriøst og da er det ikke så rart å tro at vi tenker noe av det samme når vi har møttes over tid og har noe jeg trodde var seriøst sammen. Jeg klandrer han ikke for at han fortsatt er aktiv på Tinder hvis han er det, men mannen jeg håpet å finne ville nok være litt mer fokusert på det han har rett foran seg enn at han fortsatt søker videre. Han er muligens ikke nok interessert og da trekker jeg meg rolig tilbake. Dette må selvsagt avklares, men jeg hadde vel håpet at vi begge var der at det falt seg naturlig. Og enda er jeg usikker på om han er aktiv eller om det er andre grunner til at km-status endrer seg. Selv har jeg pauset/deaktivert profilen min, men kan se matcher fortsatt. Der har jeg kun en match, noe annet ville være unaturlig for min del. Men jeg forstår at det er annerledes for andre, men da er det plutselig ikke så seriøst lenger for min del heller hvis det gir mening. Anonymkode: a2fff...d83 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #14 Skrevet 16. november 2024 Så dere har ikke blitt enige om å være eksklusive og så er du skuffet over at han fortsatt holder muligheter åpne? Jaha. Anonymkode: 84bfb...8fe 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #15 Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så dere har ikke blitt enige om å være eksklusive og så er du skuffet over at han fortsatt holder muligheter åpne? Jaha. Anonymkode: 84bfb...8fe Så du har ikke lest tråden? Jaha. Anonymkode: a2fff...d83 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #16 Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Man kan jo være seriøs, og ha det moro på veien dit. Så lenge dere ikke har blitt enige om at nå er det dere gjør han jo i teorien ikke noe galt. Anonymkode: 524d6...79c Det er svært ulojalt og uroamntisk. Det hadde blektnet mine minner med noen, om de MÅTTE ha noen på si, istede for at vi sammen var nok. Hadde ikke forventet at han var kjærligheten, vil jo ha et skikkelig fint liv. Anonymkode: 8b881...098 1 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #17 Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så du har ikke lest tråden? Jaha. Anonymkode: a2fff...d83 Det er bare bittre og utro folk her inne. Du skal ikke måtte forklare deg for å ønske at noen du holder på å bli glad i er ulojal mot deg. Denne moderne holdningen av at man ikke skal kunne kreve noe av noen, er bare å kaste ut ruta. Du må ikke bry deg om det, du føler det du føler. Anonymkode: 8b881...098 5 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #18 Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Man kan jo være seriøs, og ha det moro på veien dit. Så lenge dere ikke har blitt enige om at nå er det dere gjør han jo i teorien ikke noe galt. Anonymkode: 524d6...79c Han gjør ingenting galt i teorien. Men i praksis endrer følelsene mine seg når om han fremstår mindre seriøs enn han ga inntrykk av. På første møte snakket vi om at vi begge ønsket å finne vår siste kjæreste. Det lå i kortene at vi begge ønsket noe seriøst. Jeg har også gitt uttrykk for at jeg er lei av menn som stadig leter videre etter at man har innledet forhold. Jeg har opplevd det mange nok ganger til at jeg nå reserverer meg og unngår å investere like mye som jeg ville gjort dersom jeg følte at vi trakk i samme retning. Samtidig vil jeg ikke spille noe spill og dette har vi også snakket om. Jeg merker bare at jeg blir usikker. Og der jeg før ville blitt lei meg blir jeg nå bare mer tilbakeholden og kjenner at ting ikke betyr like mye som før. Dette handler om erfaringer og egne følelser. Jeg klandrer han ikke, men jeg ser etter en som ser etter det samme som meg. Og den jeg ser etter er absolutt ingen player, tvert om. Anonymkode: a2fff...d83 1 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #19 Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er bare bittre og utro folk her inne. Du skal ikke måtte forklare deg for å ønske at noen du holder på å bli glad i er ulojal mot deg. Denne moderne holdningen av at man ikke skal kunne kreve noe av noen, er bare å kaste ut ruta. Du må ikke bry deg om det, du føler det du føler. Anonymkode: 8b881...098 Takk! Du setter ord på kjernen i saken. Jeg er ikke bitter på han om han fortsatt er aktiv på Tinder, men hvis han er det sier det mer enn nok om han til at jeg innser at dette ikke er mannen jeg ønsker å gå for. Anonymkode: a2fff...d83 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #20 Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Joda, det er greit nok. Men man har jo avklart at begge ønsker noe seriøst og da er det ikke så rart å tro at vi tenker noe av det samme når vi har møttes over tid og har noe jeg trodde var seriøst sammen. Jeg klandrer han ikke for at han fortsatt er aktiv på Tinder hvis han er det, men mannen jeg håpet å finne ville nok være litt mer fokusert på det han har rett foran seg enn at han fortsatt søker videre. Han er muligens ikke nok interessert og da trekker jeg meg rolig tilbake. Dette må selvsagt avklares, men jeg hadde vel håpet at vi begge var der at det falt seg naturlig. Og enda er jeg usikker på om han er aktiv eller om det er andre grunner til at km-status endrer seg. Selv har jeg pauset/deaktivert profilen min, men kan se matcher fortsatt. Der har jeg kun en match, noe annet ville være unaturlig for min del. Men jeg forstår at det er annerledes for andre, men da er det plutselig ikke så seriøst lenger for min del heller hvis det gir mening. Anonymkode: a2fff...d83 Jeg skjønner det, men man kan ikke forvente noe før man faktisk har avklart, kan hende han tenker akkurat det samme om deg. Du må nok lære deg å kommunisere, han er ikke tankeleser. Anonymkode: aef13...a0f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå