Gå til innhold

Når alt stemmer , men jeg vil ikke kysse han.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi liker å reise sammen, gå ut å spise, har samme fremtidsverdier, familieverdier. God sex… Men jeg liker ikke at han kysset meg lenger 😓😓 Kroppen stritter i mot dersom det varer mer en 3-4 sek. Hva skjer? 😀

Anonymkode: 53ea7...a45

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da stemmer ikke alt.. 

Det at jeg ikke har lyst til å kysse og kline mer er alltid det første tegnet på at følelsene er borte. 

Anonymkode: dcb20...f39

• Liker 9
Skrevet

Noen endringer som har skjedd ellers i livet?

Jeg opplevde dette med min eks. Jeg ble irritert av at han ville kysse meg. Dette var i forbindelse med graviditet/barsel med vårt første barn. Husker ikke hvor lenge det varte, noen måneder tror jeg, men det gikk over.

Neste gang dette skjedde var når jeg forelsket meg i en annen. Da mistet jeg følelser for mannen, og det gikk ikke over.

Anonymkode: 98582...29b

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Noen endringer som har skjedd ellers i livet?

Jeg opplevde dette med min eks. Jeg ble irritert av at han ville kysse meg. Dette var i forbindelse med graviditet/barsel med vårt første barn. Husker ikke hvor lenge det varte, noen måneder tror jeg, men det gikk over.

Neste gang dette skjedde var når jeg forelsket meg i en annen. Da mistet jeg følelser for mannen, og det gikk ikke over.

Anonymkode: 98582...29b

Jeg er ikke gravid og heller ikke forelsket i en annen. Opplever stress i livet, og det kan være det..  Synes det er leit å kjenne på dette, og iallfall dersom følelsene er på vei bort. Han er en bra fyr liksom. Men jeg kan ikke være sammen resten av livet uten å kysse

• Liker 1
Skrevet

Hva skjer? Mest sannsynlig er forelskelsen din på vei ut.

Jeg angrer på at jeg ikke slo opp med eksen min da han slutter å like å kysse meg. For alt i forholdet gikk bare utforbakke etter dette. 

Anonymkode: e3279...7b8

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Da stemmer ikke alt.. 

Det at jeg ikke har lyst til å kysse og kline mer er alltid det første tegnet på at følelsene er borte. 

Helt enig. Slik var det for meg også. Orker ikke kysse på eksen lenger. Det bød meg i mot. Endte selvfølgelig med brudd.

• Liker 1
Skrevet

Det finnes ingen fasit. Den Intense forelskelse går alltid over. Det er absolutt ikke alle par som kliner i flere sekunder etter 10 år. Alle er ikke like glad i det.

Det at folk sluttet å kline med eksen før det ble slutt beviser ikke at alle bør gjøre det slutt når de mister appetitten på å kline.

Du bør tenke med hodet og se på helheten. Ikke overtenke sånne små tegn.

Anonymkode: 9043c...980

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det finnes ingen fasit. Den Intense forelskelse går alltid over. Det er absolutt ikke alle par som kliner i flere sekunder etter 10 år. Alle er ikke like glad i det.

Det at folk sluttet å kline med eksen før det ble slutt beviser ikke at alle bør gjøre det slutt når de mister appetitten på å kline.

Du bør tenke med hodet og se på helheten. Ikke overtenke sånne små tegn.

Hvis man ikke er spesielt opptatt av kyssing eller for den skyldes sex er det ingen katastofe om en eller begge av disse forsvinner. Men det kommer altså mest sannsynlig ikke tilbake noen gang; hvis de først lysten går ned. Særlig om det ikke finnes en ytre grunn som sykdom etc.

Ts sier jo nettopp at dette at kysselysten forsvant, ikke er til å leve med. Dere er nettop å tenke på helheten: en situasjon der noe betydningsfullt er borte. 

Skrevet
Adrenalina1 skrev (17 minutter siden):

Helt enig. Slik var det for meg også. Orker ikke kysse på eksen lenger. Det bød meg i mot. Endte selvfølgelig med brudd.

For ordens skyld , så har jeg vært i seriøse forhold før, samboer 1 gang før… Men lurer på hva som gjør at dere ønsker å fortsette ett forhold. Er jo så mye som skal klaffe om man skal være fornøyd. Og helt fornøyd blir man jo eller?

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvis man ikke er spesielt opptatt av kyssing eller for den skyldes sex er det ingen katastofe om en eller begge av disse forsvinner. Men det kommer altså mest sannsynlig ikke tilbake noen gang; hvis de først lysten går ned. Særlig om det ikke finnes en ytre grunn som sykdom etc.

Ts sier jo nettopp at dette at kysselysten forsvant, ikke er til å leve med. Dere er nettop å tenke på helheten: en situasjon der noe betydningsfullt er borte. 

Det får være opp til henne. Hun sier at alt stemmer, så det er litt pussig.

Jeg synes bare det er merkelig at alle skal bekrefte at hvis man ikke er glad i å kysse mer enn 4 sekunder så er det bare å gi opp.

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Da stemmer ikke alt.. 

Jo, alt stemmer. Hun sier at alt er bra, at alle kvalitetene som gjelder er på plass.

Sommerfuglene man får i magen, tidlig i et forhold, de forsvinner som regel alltid og det er helt normalt.

Men følelsene er ikke borte av den grunn. Hun vil nok fortsatt påstå at hun er glad i han (Veldig glad i han), fordi de har knyttet bånd, og det er følelser.

Så når denne tidlige forelskelsen med sommerfugler i magen begynner å dabbe av. Så er det bare viktig å huske på at man er sammen med en god partner også velger man å fortsette å være der for hverandre.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg synes bare det er merkelig at alle skal bekrefte at hvis man ikke er glad i å kysse mer enn 4 sekunder så er det bare å gi opp.

Ofte henger kyssing sammen med andre typer nærhet. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Ofte henger kyssing sammen med andre typer nærhet. 

Ja, men TS sier at de har god sex og at alt stemmer.

Hun er ikke så begeistret for å kysse i lang tid. Det  å kysse jo faktisk litt ekkelt hvis man ikke er veldig forelsket eller kåt. Hvorfor tolke noe mer inn i det?

Det er godt mulig det handler om noe annet og at TS bare vil ha bekreftelse på at hun skal gå. Det må hun for all del gjøre, men spør du meg så er ikke mangel på klining alene noe bevis for at forholdet er over.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja, men TS sier at de har god sex og at alt stemmer.

Hun er ikke så begeistret for å kysse i lang tid. Det  å kysse jo faktisk litt ekkelt hvis man ikke er veldig forelsket eller kåt. Hvorfor tolke noe mer inn i det?

Jeg elsker å kysse. Har selv aldri opplevd å få avsmak fra å kysse en jeg var sammen med, og jeg har ihvertfall aldri tenkt at det var ekkelt. Men ut fra det andre inkludert flere ekser sier, så henger dalende kysselyst som regel sammen med et dalende engasjement for forholdet generelt.

Jeg ser for meg at det å ikke ville kysse kjæresten er litt som å ikke ville råkline med et ons. For der er det jo ikke noen slik kjæresrenærhet selv om man klarer å ha sex.

• Liker 1
Skrevet

Jeg skulle selv tatt det hintet da jeg begynte å mislike å kysse min eks. Egentlig ganske utrolig at jeg ikke skjønte at følelsene var i ferd med å forsvinne. Men jeg skjønner ikke helt hvordan dere kan ha bra sex, samtidig som du misliker å kysse ham?

Skrevet
hvalstad45 skrev (3 timer siden):

Jeg skulle selv tatt det hintet da jeg begynte å mislike å kysse min eks. Egentlig ganske utrolig at jeg ikke skjønte at følelsene var i ferd med å forsvinne. Men jeg skjønner ikke helt hvordan dere kan ha bra sex, samtidig som du misliker å kysse ham?

Egentlig et godt spørsmål. Jeg er veldig glad i sex, og liker hvordan han får meg til å slappe av. Han er god på å fortelle meg at han liker meg og kroppen min. Sexen starter aldri andre plasser enn i senga. Vi varmer ikke hverandre opp andre plasser, fordi jeg liker ikke å kline. Hmmmmmmm… Det kan godt tenkes at vi er litt dysfunksjonelle, og at det er min feil. 😬

Skrevet

Vi har vært sammen i nesten 40 år og kysser litt hver dag. Elsker å kysse dypere med min kone i forkant av sex. Uten klining hadde noe manglet. Blir kåt av bare å tenke på det. Jeg har hatt noen veldig få og kortvarige forhold før henne og da var det bare sex og ingen klining. Ble selvsagt fort slutt. 

Anonymkode: 000b2...d06

• Liker 1
Skrevet

Om jeg ikke vil kysse har det vært starten på slutten. Da vil jeg heller ikke holder hender, klemme, kose eller ha sex.

Det er sterkt tegn på at følelsene dør.

Anonymkode: 02f0a...2c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...