Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det dumt å kjøpe denne?

Kommer PS3 snart og hva blir forskjellen?

Hva er best av Xbox og PS?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Xbox er veldig bra syns jeg.

Vet ikke helt med Playstation siden den ikke er ute enda.

Skrevet

Hva som er best er nesten umulig å svare på, for det kommer an på smak og behag, og hva du vektlegger som viktig. Det er flere spill til PS2 enn til xbox, og xbox har ikke "hit'en" eyetoy. PS har dessuten storslagerne singstar og buzz.

Xbox er visstnok enklere å konfiguere og chippe, og kan lett brukes som mediacenter (har ikke erfaring på dette selv, men har hørt fra andre).

PS3 har ikke fått noen lanseringsdato, og senest i forrige uke, var det vel, så gikk et megler firma ut og sa at det fort kunne gå et år før PS3 kom. Aksjen til Sony raste på grunn av dette utspillet.

Jeg vet ikke hva som kommer til å være utskillende fra PS2, hva som er nytt med PS3.

Jeg kjøpte PS2 etter jul, og for meg var ikke xbox noe alternativ siden vi skulle ha både singstar og eyetoy, og kommer nok til å investere i buzz også etterhvert.

Det kommer som sagt helt an på hva du anser som viktig og hvilket bruk du skal ha konsollen til.

Skrevet

XBox 360 er iallefall en helt sinnsyk maskin..

Skrevet

Jeg har Playstation 2, og er meget fornøyd med det. Masse gode spill! Buzz og Singstar er ikke viktig for meg, fins masse andre gode spill.

Ser selvfølgelig at 360 hadde vært spennende å hatt, men har nå engang vent meg på PS. Tror jeg venter på PS3 (siste ryktet jeg hørte om var at det skulle komme til våren...tviler da men).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...