Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jeg urettferdig?

Jeg har et forhold til en mann, vi er ikke kjærester, men vi har følelser for hverandre og det har vært en enighet om at vi er eksklusive. Vi har kranglet mye, og pga hans tidligere sidesprang i sitt tidligere og eneste forhold har jeg alltid fryktet at han skal gjøre det samme mot meg. Dette har også vært en del av grunnen til at vi ikke har blitt noe mer. Vi har kranglet mye og under en dårlig periode mellom oss valgte han å gjøre det samme mot meg som med eksen. Han gikk bak min rygg og møtte ei dame og klina. Videre har de sex snappet og hatt mye kontakt over noen måneder. Både seksuelt og emosjonelt. Jeg fant dette ut fordi jeg hadde en dårlig magefølelse og ved en tilfeldighet, Han fortalte meg aldri noe. 

Etter dette ble min tillit helt brutt og jeg stoler ikke lenger på noe han sier. Han hadde sett meg dypt inn i øynene og sverget at han ikke hadde kontakt med andre damer på denne måten. Nå mener han at jeg bare må stole på han. han forstår ikke at dette er noe som må jobbes med fra begges side. 

Nå står vi i et nytt dilemma som ødelegger mye. Jeg ønsker ikke at han skal ha damer han har forsøkt å ligge med, prøvd seg på mange ganger på sin Snapchat. Jeg har sagt at jeg trenger at han sletter alle disse damene som kun er der pga han har hatt lyst på sex med dem tidligere. Men han mener jeg er kontrollerende og at han ikke prøver seg på disse damene nå. Ja jeg er enig med han i at det ikke er sunt at vi har det sånn, men hvis jeg skal føle meg respektert og trygg nok til å kunne gå videre er dette en del av det jeg trenger. Er jeg helt urimelig her?

Jeg ville aldri bedt om dette i et normalt forhold, men pga all usikkerheten på grunn av at han har vært utro før og nå gjort det samme med meg og alle gangene gjennom snap chat klarer jeg ikke få det ut av hodet og gå videre.

Anonymkode: 755f8...7dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men altså. Du vil dette mer enn han.

Gå videre og finn heller en mann som synes du er hele verden for han.

Dette opplegget er bare elendighet og et solid bevis på hva du synes om deg selv.

Anonymkode: cda8a...1cd

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er vel heller ikke meningen at du skal kunne stole på han noensinne? Jeg slutter aldri å bli overrasket over hvorfor kvinner tror det blir tillitt igjen når mannen er og blir en fjott. 

Sats på noe annet enn han.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vært der du er, pg jeg kastet bort fire år på den tufsen. Og jeg vae tufs, som fant meg i så alvorlig mye disrespect - akkurat slik som du godtar nå.

Han kommer ikke til å respektere deg før DU respekterer deg selv. Og eneste måten du kan bevise at du respekterer seg selv, er ved å gå når du ser så ekstremt respektløs oppførsel. Ironisk nok, eneste måten å få det du vil ha, er å snu ryggen til det du vil ha. Synd men sant.

Anonymkode: 6f7f2...482

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Matas, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...