AnonymBruker Skrevet 16. november #1 Del Skrevet 16. november Hei. Har så smått begynt å blitt kjent med en person, hvor vi har hengt litt sammen ca. 2 års tid. På grunn av stor avstand treffes vi ikke så ofte. Personen har noen venner som framstår sjalu og terotoriell. Det er tydelig at de vil ha vennskapet for seg selv, hvor jeg ikke skal inkluderes. De later til å ha egne opplegg sammen med min venn, hvor jeg ikke får komme. Og det tenker jeg jo er greit, da de ikke kjenner meg så godt. Ikke ønsker de å bli det heller.. Men MIN venn ønsker å holde vennskapet vårt varmt, gjennom å vise at h*n er her for meg ved å følge med på mitt liv og gjøren. Men nå har jeg merket noe nytt. Når min venn får besøk av sine gamle venner der det bor, blir det fullstendig skjult på sosiale medier. Slik var det ikke før. Da ble alt de foretok seg godt reklamert for omverdenen.. Nå er det andre gangen jeg ser at sammenkomstene blir gjort fullstendig skjulte. Og jeg lurer på hvorfor? Det er klart at jeg er misunnelig på at de får henge mye sammen med min venn. Men jeg ønsker ikke å være en dårlig venn, og tenker at dette er deres privilegium som nære venner. Menneskene h*n har i livet er egentlig ikke så gode personer. Flere av dem mobber, er sterkt egosentriske osv.(basert på egne opplevelser med dem). Men de har en form for «høy status», og makt. Likevel lurer jeg på om min venn kanskje skjuler dette for meg, for å skåne meg. For at jeg ikke skal bli lei meg eller noe. I så fall er det jo i og for seg omtenksomt, for jeg vet jo at jeg hadde fått vondt av å se hva jeg ikke får blitt med på. . Hva er deres tanker? Anonymkode: b50c5...690 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #2 Del Skrevet 16. november Hvordan ser du det om det skjules? Anonymkode: c6ac9...7b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #3 Del Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hei. Har så smått begynt å blitt kjent med en person, hvor vi har hengt litt sammen ca. 2 års tid. På grunn av stor avstand treffes vi ikke så ofte. Personen har noen venner som framstår sjalu og terotoriell. Det er tydelig at de vil ha vennskapet for seg selv, hvor jeg ikke skal inkluderes. De later til å ha egne opplegg sammen med min venn, hvor jeg ikke får komme. Og det tenker jeg jo er greit, da de ikke kjenner meg så godt. Ikke ønsker de å bli det heller.. Men MIN venn ønsker å holde vennskapet vårt varmt, gjennom å vise at h*n er her for meg ved å følge med på mitt liv og gjøren. Men nå har jeg merket noe nytt. Når min venn får besøk av sine gamle venner der det bor, blir det fullstendig skjult på sosiale medier. Slik var det ikke før. Da ble alt de foretok seg godt reklamert for omverdenen.. Nå er det andre gangen jeg ser at sammenkomstene blir gjort fullstendig skjulte. Og jeg lurer på hvorfor? Det er klart at jeg er misunnelig på at de får henge mye sammen med min venn. Men jeg ønsker ikke å være en dårlig venn, og tenker at dette er deres privilegium som nære venner. Menneskene h*n har i livet er egentlig ikke så gode personer. Flere av dem mobber, er sterkt egosentriske osv.(basert på egne opplevelser med dem). Men de har en form for «høy status», og makt. Likevel lurer jeg på om min venn kanskje skjuler dette for meg, for å skåne meg. For at jeg ikke skal bli lei meg eller noe. I så fall er det jo i og for seg omtenksomt, for jeg vet jo at jeg hadde fått vondt av å se hva jeg ikke får blitt med på. . Hva er deres tanker? Anonymkode: b50c5...690 Kanskje de har blitt eldre og endelig innsett at ikke alt trengs å deles på internett? Om du er sjalu, kan du jo kanskje flytte litt nærmere - så får dere kanskje tilbragt litt mer tid sammen. Anonymkode: 255ce...0d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #4 Del Skrevet 17. november Synes det høres meget spesielt ut av deg å studere på dette.. Dere bor ikke i nærheten av hverandre en gang, og så skal den andre person «skjule» andre vennskap? Og så tillegger du de andre vennene dårlige egenskaper som at de er egosentriske osv. Synes at du fremstår litt egosentrisk heller. Er du den samme som oppretta «ville du følt deg velkommen»-tråden? Mange likhetstrekk i personlighetstype her.. Anonymkode: 14732...dce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #5 Del Skrevet 17. november Herregud, ser nå at du kaller de andre vennene sjalu og kontrollerende også… du tillegger andre mennesker egenskaper du selv har. Anonymkode: 14732...dce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #6 Del Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (14 timer siden): Personen har noen venner som framstår sjalu og terotoriell. Anonymkode: b50c5...690 Eller er det du som er problemet? Anonymkode: 09bea...303 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #7 Del Skrevet 17. november De vil ikke såre deg. Anonymkode: a3e5d...01e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #8 Del Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hei. Har så smått begynt å blitt kjent med en person, hvor vi har hengt litt sammen ca. 2 års tid. På grunn av stor avstand treffes vi ikke så ofte. Personen har noen venner som framstår sjalu og terotoriell. Det er tydelig at de vil ha vennskapet for seg selv, hvor jeg ikke skal inkluderes. De later til å ha egne opplegg sammen med min venn, hvor jeg ikke får komme. Og det tenker jeg jo er greit, da de ikke kjenner meg så godt. Ikke ønsker de å bli det heller.. Men MIN venn ønsker å holde vennskapet vårt varmt, gjennom å vise at h*n er her for meg ved å følge med på mitt liv og gjøren. Men nå har jeg merket noe nytt. Når min venn får besøk av sine gamle venner der det bor, blir det fullstendig skjult på sosiale medier. Slik var det ikke før. Da ble alt de foretok seg godt reklamert for omverdenen.. Nå er det andre gangen jeg ser at sammenkomstene blir gjort fullstendig skjulte. Og jeg lurer på hvorfor? Det er klart at jeg er misunnelig på at de får henge mye sammen med min venn. Men jeg ønsker ikke å være en dårlig venn, og tenker at dette er deres privilegium som nære venner. Menneskene h*n har i livet er egentlig ikke så gode personer. Flere av dem mobber, er sterkt egosentriske osv.(basert på egne opplevelser med dem). Men de har en form for «høy status», og makt. Likevel lurer jeg på om min venn kanskje skjuler dette for meg, for å skåne meg. For at jeg ikke skal bli lei meg eller noe. I så fall er det jo i og for seg omtenksomt, for jeg vet jo at jeg hadde fått vondt av å se hva jeg ikke får blitt med på. . Hva er deres tanker? Anonymkode: b50c5...690 Skåne deg for hva da? At han har andre venner? At han det artig med andre venner? Det er jo helt normalt. Anonymkode: 9df65...ab5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå