Gå til innhold

Får lyst til å skille meg fra mann og barn, uten gyldig grunn

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg får lyst til å skille meg og starte helt på nytt. Bli alenemor og skille meg, jeg pleier ofte å dagdrømme om rekkehuset jeg skal flytte til etter at jeg skiller meg.  Jeg har ingen grunn til det, mannen min er hjelpsom, tar mye ansvar hjemme og er en veldig engasjert pappa. Kan med hånd på hjerte si at han har tatt like mye våkenetter, sykt barn dager som meg, samtidig som han gjør like mye husarbeid som meg. Jeg har relativt greie unger, uten noen ekstraordinære utfordringer. Vi har begge god økonomi, stabile jobber, godt forhold til familiene våre. Men likevel føler jeg veldig behov for å gå ifra mannen min. Det er heller ikke slik at jeg er forelsket i noen andre eller tiltrukket av andre. Dette er som dere sikkert skjønner noe jeg holder hemmelig, men det kommer til utrykk i hverdagen vår. Ved at jeg f.eks nekter han sex, ikke liker at han tar på meg etc. 

Flere som har det slik? Hvorfor er jeg ikke tiltrukket av mannen min lenger? Han har ikke gått opp masse i vekt, latt seg forfalle eller blitt skallet siden vi traff hverandre  for snart 7 år siden. Ikke driver han med dop, økonomisk bedrag eller annet tull heller. Hva er egentlig galt med meg…

Anonymkode: ac0df...e4a

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Deprimert gå til legen en tur.

Anonymkode: 224ed...324

• Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger en god ferie alene? 

Anonymkode: a4e5e...0d3

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiltrekning går jo opp og ned i perioder. Hvorfor forpliktet du deg til en mann uten å vite dette? Og når du er en person som bare går videre? Du kan ikke ha trodd at du kom til å være storm forelsket resten av livet?

Anonymkode: 9d058...a0b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Deprimert gå til legen en tur.

Anonymkode: 224ed...324

Hvorfor deprimert? 

Anonymkode: b728f...97e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sliten? Hormonelle forandringer?

Hormoner i ubalanse lagde nesten skilsmisse her (ihvertfall i mitt hode).

Anonymkode: 86ee0...6ee

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS, føler du at du gikk glipp av noe ved å gifte deg? Noen drømmer som ble lagt på hylla? 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen eier hverandre.

Dette er ditt lille liv, og du står fritt til å gjøre som du ønsker 😊

Jeg synes man kun skal være kjærester om man faktisk er kjærester.

Anonymkode: 2ab31...ae5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7-årskrise? Følelsen av å miste egen identitet i A4-livet? 

kjenner meg igjen.. gjør meg samme tanker innimellom. Så snakker jeg med mine venninner som er alenemødre, og kommer på at det ikke er så fett, det heller 😅

Anonymkode: ccc3c...189

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

7-årskrise? Følelsen av å miste egen identitet i A4-livet? 

kjenner meg igjen.. gjør meg samme tanker innimellom. Så snakker jeg med mine venninner som er alenemødre, og kommer på at det ikke er så fett, det heller 😅

Anonymkode: ccc3c...189

Best alene uten barn 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er bortskjemt og tror gresset er grønnere på den andre siden. Sannheten er: gresset er grønneste der du vanner det

Anonymkode: a6e77...f54

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn har jeg det også. Jeg har lyst å bo alene! Styre min egen hverdag, gå fra og komme hjem til eget hjem, uten at andre har rotet det til. 

Jeg fikk barn tidlig og har aldri bodd helt for meg selv. Mulig jeg bare fantaserer om at det er det jeg ønsker meg. Har et fint ekteskap og problemfrie barn. Kanskje livet bare har blitt kjedelig…. 

Anonymkode: 9b7ea...c20

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En viktig del med å holde sammen er å ha felles interesser. Forelskelse er en forbandelse som må beseires for å finne sann kjærlighet. Viss dere har noen av disse felles interessene så er det å bare finne dem frem og huske hvor gode venner dere er, ellers så vil det som regel skilles.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Du er bortskjemt og tror gresset er grønnere på den andre siden. Sannheten er: gresset er grønneste der du vanner det

Man kan jo vanne det når man er alene også 

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting galt med det du føler. Du har vokst fra han og innsett at han ikke er den rette. Jeg håper du er modig nok til å forlate han. Så utrolig mange kvinner blir igjen i slike fordi de ikke tør eller må holde fasade. Ønsker deg masse lykke til og støtter deg!

Anonymkode: ae345...b4c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dere kan jo flytte i rekkehus uten at du trenger å skille deg først?

Hvis dere flytter til et litt rimeligere sted så har dere kanskje råd til litt finere sydenferier, eller en hytte det går an å besøke alene også? Hva likte dere å gjøre sammen før dere fikk barn?

Anonymkode: bc441...6aa

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Man kan jo vanne det når man er alene også 

Ja det må man jo gjøre, men er bedre å jobbe videre med det man har enn å starte på nytt med ingenting. Ny plen =sykt mye gjødsel. Det er fader så tungt å være alene om alt og enda mer idiotisk når det ikke ligger noen grunn til det.

Min treåring ønsker seg en ponni til jul, men noen ganger må en være realistisk og heller jobbe innforbi allerede eksisterende rammer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts: snakk med mannen din, kanskje han har det på samme måte? Kanskje dere kan endre på ting sammen?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ingenting galt med det du føler. Du har vokst fra han og innsett at han ikke er den rette. Jeg håper du er modig nok til å forlate han. Så utrolig mange kvinner blir igjen i slike fordi de ikke tør eller må holde fasade. Ønsker deg masse lykke til og støtter deg!

Anonymkode: ae345...b4c

Å satse på noen er et valg man tar, og de færreste lever på en rosa sky mer enn et par år om gangen. Mener du at man skal bytte kjæreste med gjevne mellomrom, sånn av prinsipp?

Anonymkode: bc441...6aa

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...