AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #1 Del Skrevet 16. november 2024 Dette merket er jo blitt veldig populært blant influensere og det gjør meg litt skeptisk…Er det så bra som de påstår det er? Tenker først og fremst på make-up. Noen som har erfaringer å dele? Anonymkode: 975b3...a76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #2 Del Skrevet 16. november 2024 Jeg har bb-stick, highlighter-stick, blush-stick og et palett og er veldig fornøyd😊 Anonymkode: 4596f...820 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 16. november 2024 #3 Del Skrevet 16. november 2024 Denne parfymen hennas er god: Amici. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #4 Del Skrevet 16. november 2024 Veldig glad i setting sprayene, blushsticken, og dewy drops serum foundationen☺️ Anonymkode: f616a...9b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 16. november 2024 #5 Del Skrevet 16. november 2024 Jeg er veldig fornøyd. Særlig setting sprayer. Også veldig fornøyd med bronzer, highlightere, leppestift og BB-stick. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #6 Del Skrevet 18. november 2024 Jeg har kun prøvd en fukt-maske som jeg er fornøyd med bortsett fra at den har veldig sterk parfymelukt. https://caiacosmetics.no/no/hudpleie/handle-etter-produkt/ansiktsmaske/reset-weekend-face-mask?gad_source=1&gclid=Cj0KCQiA6Ou5BhCrARIsAPoTxrBErq-wRdeQJEfqwaW0Brbexzll7bvNekYK1BCiQvVYquMfjGHNMBIaAtwjEALw_wcB Anonymkode: 7f70a...c6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå