AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #1 Del Skrevet 16. november 2024 Har sett love actually i mange år og ikke lagt merke til dette før nå, når jeg selv er omsorgsperson for noen med store behov. Jeg ble obs på henne og tenkte at hva er hennes happy endingm egentlig. Men det er ingen.. hennes siste scene er fra institusjonen broren bor på. De feirer jul sammen, og det er det. Etterpå går hun hjem til seg selv, fordi det er ikke rom og tid for mer sosialt liv for oss som ivaretar andre. Anonymkode: 4c948...edf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 16. november 2024 #2 Del Skrevet 16. november 2024 Nei, men det er vel den eneste realistiske endingen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #3 Del Skrevet 16. november 2024 visp skrev (3 minutter siden): Nei, men det er vel den eneste realistiske endingen. Jeg vet.. Anonymkode: 4c948...edf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #4 Del Skrevet 16. november 2024 Er vel ikke lykkelig slutt for hun med den utro mannen heller? Anonymkode: 5bfb0...bbd 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #5 Del Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er vel ikke lykkelig slutt for hun med den utro mannen heller? Anonymkode: 5bfb0...bbd Det tenker jeg også….. der er det et ødlagt ekteskap😬 Anonymkode: f4af7...57d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #6 Del Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er vel ikke lykkelig slutt for hun med den utro mannen heller? Anonymkode: 5bfb0...bbd AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det tenker jeg også….. der er det et ødlagt ekteskap😬 Anonymkode: f4af7...57d Hadde inntrykk av at det med hun andre ikke gikk lenger enn smykket, og at de forble sammen? Han rakk å angre seg trodde jeg Anonymkode: 4c948...edf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #7 Del Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hadde inntrykk av at det med hun andre ikke gikk lenger enn smykket, og at de forble sammen? Han rakk å angre seg trodde jeg Anonymkode: 4c948...edf Hadde min mann gitt et gullsmykke til ei annen, og en cd til meg, hadde jeg ikke følt at jeg var i et godt ekteskap. Og det er vel slik det ender for dem: de forblir i ekteskapet, men nødvendigvis ikke så lykkelige. Anonymkode: 619aa...f66 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #8 Del Skrevet 16. november 2024 Er lykkelig slutt en romantisk slutt? Det går an å tenke at det er verdt det å gi sin syke bror en fin jul. Det er heller ikke slik at hun og kollegaen ikke kan prøve igjen senere Anonymkode: 16e32...40e 7 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #9 Del Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hadde inntrykk av at det med hun andre ikke gikk lenger enn smykket, og at de forble sammen? Han rakk å angre seg trodde jeg Anonymkode: 4c948...edf Nei, jeg tror de går fra hverandre og på slutten av filmen kommer han for å feire jul med dem, men ingen romantiske følelser der, kun tørt kyss på kinnet. Anonymkode: 5bfb0...bbd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #10 Del Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er heller ikke slik at hun og kollegaen ikke kan prøve igjen senere Anonymkode: 16e32...40e Men han kollegaen er sykt feig, han har visst at hun er forelska i han i mange år og gjør ingenting med det. Hun bør heller finne en annen. Anonymkode: 5bfb0...bbd 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 16. november 2024 #11 Del Skrevet 16. november 2024 Ikke for han som er forelsket i kona til kompisen heller. Men hva vil du med denne tråden over 30 år etter at filmen kom ut? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #12 Del Skrevet 16. november 2024 Denne filmen er det vel mange av oss som nærmest har vokst opp med, interessant å høre hvordan andre tolker og tenker om den 😊 Anonymkode: 23779...df3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #13 Del Skrevet 16. november 2024 Grüner skrev (3 minutter siden): Ikke for han som er forelsket i kona til kompisen heller. Men hva vil du med denne tråden over 30 år etter at filmen kom ut? Det sa jeg vel og, at jeg ser den med nye øyne som nærmeste pårørende til noen med store behov, og selv om jeg vil gjøre alt godt for min person og gjør det av all min vilje, hadde det vært fint at jeg hadde noen også. Derfor ble jeg obs på hennes storyline. Anonymkode: 4c948...edf 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 16. november 2024 #14 Del Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er lykkelig slutt en romantisk slutt? Det går an å tenke at det er verdt det å gi sin syke bror en fin jul. Det er heller ikke slik at hun og kollegaen ikke kan prøve igjen senere Anonymkode: 16e32...40e Hun flytter jo til Ozark Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #15 Del Skrevet 16. november 2024 Grüner skrev (50 minutter siden): Men hva vil du med denne tråden over 30 år etter at filmen kom ut? 30 år du liksom Anonymkode: 2a4f0...8fd 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #16 Del Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Er lykkelig slutt en romantisk slutt? Det går an å tenke at det er verdt det å gi sin syke bror en fin jul. Det er heller ikke slik at hun og kollegaen ikke kan prøve igjen senere Anonymkode: 16e32...40e Ja, hun kan jo det. Men hun må lære å sette grenser, og hun må kanskje også finne en fyr som ikke bare er ute etter sex. Hun gikk mer eller mindre kun etter utseendet og hadde en ikke helt sunn crush på han kjekke kollegaen. Det var dømt til å gå dårlig. Anonymkode: 697e8...713 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #17 Del Skrevet 18. november 2024 Man ser gjennom hele filmen at han ringer henne, men på slutten er det hun som ringer han. Tolker det slik at avhengigheten dem mellom er gjensidig og derfor klarer hun ikke å lage plass til noen andre. Ganske vond, men realistisk slutt for karakteren. Anonymkode: 0cde5...49a 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 18. november 2024 #18 Del Skrevet 18. november 2024 AnonymBruker skrev (På 16.11.2024 den 20.13): Har sett love actually i mange år og ikke lagt merke til dette før nå, når jeg selv er omsorgsperson for noen med store behov. Jeg ble obs på henne og tenkte at hva er hennes happy endingm egentlig. Men det er ingen.. hennes siste scene er fra institusjonen broren bor på. De feirer jul sammen, og det er det. Etterpå går hun hjem til seg selv, fordi det er ikke rom og tid for mer sosialt liv for oss som ivaretar andre. Anonymkode: 4c948...edf Hvem var det igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #19 Del Skrevet 18. november 2024 Maleficenta skrev (1 time siden): Hvem var det igjen? Laura Linney Anonymkode: ee53d...614 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 18. november 2024 #20 Del Skrevet 18. november 2024 AnonymBruker skrev (På 16.11.2024 den 20.28): Er lykkelig slutt en romantisk slutt? Det går an å tenke at det er verdt det å gi sin syke bror en fin jul. Det er heller ikke slik at hun og kollegaen ikke kan prøve igjen senere Anonymkode: 16e32...40e Tenker og at love Ctually ikke kun handler om romantisk kjærlighet. Her er det om kjærlighet til søsken og barn og bestevenner også 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå