AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Vil gjerne gå ned 3 kg. Dagens matinntak: Kl. 12, 1 banan og 1 gulrot, 1 knekkebrød med 1 skive ost Kl. 14: To skiver grovbrød med lettsyltetøy, 1 kokt egg Kl. 18: 1 knekkebrød med lettsyltetøy, 1 med ost og 1/4 avokado, 1 gulrot Kl. 20, 1 toast med 2 skiver ost og skinke, 1 proteinpudding Skulle hatt inn litt mer grønt men var tomt i kjøleskapet og ikke helt i form så gikk ikke på butikken. Noen tips? Takk! Anonymkode: 8d65c...088 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Kan du ikke bare laste ned en app? Der legger du inn info om deg, målvekta di og så får du et anslag på hvor mange kalorier du bør ete. Så legger du inn alt det du spiser ila en dag og prøver å treffe sånn nogenlunde på kalorimengden. Anonymkode: fe05c...72d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Kan du ikke bare laste ned en app? Der legger du inn info om deg, målvekta di og så får du et anslag på hvor mange kalorier du bør ete. Så legger du inn alt det du spiser ila en dag og prøver å treffe sånn nogenlunde på kalorimengden. Anonymkode: fe05c...72d Det kan jeg selvfølgelig gjøre, men tenkte det kunne være gøy å høre fra noen som har litt peiling 😊 Anonymkode: 8d65c...088 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden Har du følt deg fornøyd og tilfreds gjennom dagen på dette? For meg ser det kanskje litt lite mettende ut. Mye brødmat og lite proteiner. Jeg ville nok lagt inn en ordentlig middag inni der, og på den måten droppet siste måltid kl 20😊 Anonymkode: 2436a...9ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden Det er ikke så mye å ha peiling på i grunn. Du må finne ut hva totalt du har spist i dag i kalorier - litt vanskelig for oss på nett å vurdere hvor mye feks gulost du legger i "én skive". Min skive gulost veier 10 gram og utgjør 36kcal, og jeg spiser husman knekkebrød som utgjør 45kcal per stk. Bruker ikke smør, så jeg ender på 81kcal per «knekkebrød med ost». Anonymkode: fe05c...72d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden Det kommer jo an på hvor mye du veier, hvor høy du er, alder osv som spiller inn på hvor mye kcal som er din basalforbrenning. Anonymkode: fbd43...62f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå