Gå til innhold

Pakke fra XXL - sporløst forsvunnet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det står på Mine Sider på XXL at pakken min ble levert i postkassen min i går. Jeg har sjekka postkassen flere ganger både i går og i dag, men det var ingen pakke der. Jeg fikk ingen SMS om levering, men det sto tilfeldigvis på Mine Sider på XXL. I tillegg har jeg leita rundt huset og i søppelcontaineren utafor huset, men der lå det ingen XXL-pakke. 

Hva har skjedd?

Kan det være en systemfeil hos Posten Bring? 
Kan postbudet selv ha stjålet pakken?
Kan noen i nabolaget ha stjålet pakken?

Dette har aldri skjedd på min nåværende adresse. Så jeg mistenker systemfeil eller at postbudet selv har stjålet pakken. 

Anonymkode: 52229...03e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En oppdatering. 

Jeg sendte en melding til Bring sin chatrobot, med mitt sporingsnummer. Der skrev de at pakken har blitt sendt videre til mitt nærmeste hentested. Da får jeg sikkert hentemelding på mandag, hvis jeg er heldig. 

Tidligere har PostNord satt en pakke fra Zalando utendørs over hele natta, ved inngangsdøra til naboen sitt hus. Den ble aldri stjålet. Derfor synes jeg eventuell tyveri fra postkasse ikke henger på greip. 

Så da får jeg håpe på det ordner seg på mandag :) 

Anonymkode: 52229...03e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får hentemeldingen på mandag eller tirsdag. Har opplevd det der flere ganger. Står at pakken er levert i postkassen, men så har den blitt sendt i retur (sikkert på grunn av pakkens størrelse) til nærmeste hentested isteden. Det ordner seg :)

Anonymkode: dca0b...6bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...