AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #1 Skrevet 16. november 2024 Trenger råd! Har fulgt råd fra skinsecret, huden min ser ikke ut !!! Den har flasset og flasset, har fått sinnsykt mye kviser. Aldri hatt så sinnsykt stygg hud før.. hva kan jeg gjøre? Noen med samme erfaring? Mvh Anonymkode: 6aaad...4e0
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #2 Skrevet 16. november 2024 Hva slags produkter har du brukt? Ved kjemisk peeling er det vel ganske vanlig at huden flasser mye i etterkant. Anonymkode: d7328...6bf
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #3 Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva slags produkter har du brukt? Ved kjemisk peeling er det vel ganske vanlig at huden flasser mye i etterkant. Anonymkode: d7328...6bf Ikke kjemisk peeling, rens fra 1025 (?) En hyalorinyc hudkrem , licorice toner og banila co oljerens Anonymkode: 6aaad...4e0
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #4 Skrevet 16. november 2024 Karma for å skulle bruke alskens tåpelige midler i fjeset deres… Anonymkode: 2031d...d83 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #5 Skrevet 16. november 2024 "Koreans hudpleie ødelagt huden min" Dette gir ingen mening. Snakker du om hudpleieprodukter produsert i Korea? Anonymkode: 628c1...bba 3
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #6 Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ikke kjemisk peeling, rens fra 1025 (?) En hyalorinyc hudkrem , licorice toner og banila co oljerens Anonymkode: 6aaad...4e0 Tenker at du kan gå til dermatologisk sykepleier og få en vurdering av huden din. Det er rart at du skulle flasse av disse produktene. Anonymkode: d7328...6bf 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #7 Skrevet 16. november 2024 jeg har brukt banila Co kjempelenge uten noe problem. Men så kom the inkey list på markedet.æ, og da byttet jeg heller til det bare av ren nysjerrighet. Og har blitt på den. Hvis det ikke funker, så er det bare å bytte merke Anonymkode: 03130...48d
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #8 Skrevet 16. november 2024 Jeg bruker koreansk hudpleie, har fått kjempefin hud. Anonymkode: 45550...8a7 4
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #9 Skrevet 16. november 2024 Det som hjelper er å kutte de ut siden hudpleieprodukter fungerer forskjellig til forskjellig hud og det er ikke alltid de passer. Bruk enkel fuktighetskrem om huden er veldig tørr. Anonymkode: 1e554...e28 1 1
Lychees Skrevet 16. november 2024 #10 Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Trenger råd! Har fulgt råd fra skinsecret, huden min ser ikke ut !!! Den har flasset og flasset, har fått sinnsykt mye kviser. Aldri hatt så sinnsykt stygg hud før.. hva kan jeg gjøre? Noen med samme erfaring? Mvh Anonymkode: 6aaad...4e0 Hvilken relevans har overskriften i forhold til problemstillingen? Du tenker at all hudpleie fra Korea inneholder en ingrediens, som nå viser seg å ødelegge huden din? Merkelig utsagn. Hadde vært mer presist å vist til disse spesielle ingrediensene produktene angivelig inneholder, om du ønsker å høre om andres erfaring. 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #11 Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Karma for å skulle bruke alskens tåpelige midler i fjeset deres… Anonymkode: 2031d...d83 Herregud, av alle ting folk er bittre over. Anonymkode: 31f4e...31b 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #12 Skrevet 16. november 2024 Lychees skrev (5 minutter siden): Hvilken relevans har overskriften i forhold til problemstillingen? Du tenker at all hudpleie fra Korea inneholder en ingrediens, som nå viser seg å ødelegge huden din? Merkelig utsagn. Hadde vært mer presist å vist til disse spesielle ingrediensene produktene angivelig inneholder, om du ønsker å høre om andres erfaring. Koreansk kosmetikk er en greie, les deg gjerne opp på det (f.eks. 10-stegs hudpleierutine). Så kan det være overskriften gir mer mening. Ts, sstartet du med alle produktene på en gang, eller introduserte du ett og ett inn i hudpleierutinen din? Anonymkode: 8444a...e2b 3
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #13 Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Koreansk kosmetikk er en greie, les deg gjerne opp på det (f.eks. 10-stegs hudpleierutine). Så kan det være overskriften gir mer mening. Ts, sstartet du med alle produktene på en gang, eller introduserte du ett og ett inn i hudpleierutinen din? Anonymkode: 8444a...e2b Startet med alle men så stoppet jeg med toner og banila, da tok det helt av.. skjønner ingenting Anonymkode: 6aaad...4e0
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #14 Skrevet 16. november 2024 Man kan jo også lese på nett at man kun skal bruke vann på huden. Og så lage et innlegg om at vann ødela huden. Det er lov å bruke hodet. Anonymkode: e0c71...063
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #15 Skrevet 16. november 2024 Høres ut som ødelagt hudbarriere. Desse hudpleieproduktene er muligens feil for din hud. Det har ingenting med koreansk hudpleie å gjøre. Jeg bruker det selv og har veldig bra hud. Jeg ville kuttet ned på hudpleien og kun brukt litt snail essence og fuktighetskrem for fukt. Og hvis du vil om noen uker, kan du gå til ditt nærmeste apotek eller andre profesjonelle innenfor temaet og finne ut hvilken hudtype du har. Og begynne med litt mer skånsomme hudpleieprodukter. Anonymkode: fb514...e57
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #16 Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Startet med alle men så stoppet jeg med toner og banila, da tok det helt av.. skjønner ingenting Anonymkode: 6aaad...4e0 Høres ut som du har fått en reaksjon på noe i rutinen din, eller at huden din ikke tålte å bli utsatt for alle produktene på en gang, og som en annen skriver, at du har fått ødelagt hudbarrieren. Har du undersøkt hvilken hudtype du har før du startet med produktene? Om noen av produktene du bruker har aktive ingredienser kan det også gjøre at huden blir verre før den blir bedre, men høres ikke ut som de produktene du har brukt har det? Anonymkode: 8444a...e2b
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #17 Skrevet 16. november 2024 Er det kun flassing/tørr hud eller er det også litt sviende/brennende følelse TS? Anonymkode: 4c05a...1b1
katties Skrevet 16. november 2024 #18 Skrevet 16. november 2024 Er dumt å bare starte med masse nytt på én gang. Kanskje du har sensitiv hud, kanskje er det bare noen ingredienser du reagerer på. Vi vet heller ike alderen din - noen gsnger kommer kviser pga endring i hormoner. Hvis du hadde en hudpleierutine før så er det vel bare å gå tilbake til hva enn som funket. Hva var egentlig målet ditt i utgangspunktet? Målet ditt nå er vel å bli kvitt kvisene, vil jeg tro? Da er det å gå tilbake til forrige rutine, eventuelt.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #19 Skrevet 16. november 2024 Hvor lenge har du drevet med KK? Har du innført ett og ett produkt over tid eller bare kjørt på med alt? det huden din driver med nå er purging. Det er 100% normalt men kan oppleves som ekstremt, spesielt om du har innført mange produkter på en gang. Anonymkode: 6bd53...d73
Lychees Skrevet 16. november 2024 #20 Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Koreansk kosmetikk er en greie, les deg gjerne opp på det (f.eks. 10-stegs hudpleierutine). Så kan det være overskriften gir mer mening. Ts, sstartet du med alle produktene på en gang, eller introduserte du ett og ett inn i hudpleierutinen din? Anonymkode: 8444a...e2b Takk for voksenopplæringen, jeg har trolig spandert betydelig mer tid en deg i Korea, og sett det reelle tilbudet av hudpleie og kosmetikk. Spørsmålet ditt blir desto mer uforståelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå