Gjest *Emilie* Skrevet 16. november 2002 #1 Del Skrevet 16. november 2002 Hvor er graviditetsdagboka di?! Jeg er fast leser av den :D , men nå finner jeg den ikke! Du er kjempeflink til å skrive dagbok! Blir alltid i godt humør av å lese den! Skulle jo egentlig ha postet denne mld under personlige meldinger, men siden jeg ikke er registrert fikk jeg ikke gjort det. Må skaffe meg en e-mail adr først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 16. november 2002 #2 Del Skrevet 16. november 2002 Vettu, jeg finner den heller ikke igjen!! Er det KG-spøkelset som har vært på ferde eller??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry Skrevet 16. november 2002 #3 Del Skrevet 16. november 2002 Skulle jo egentlig ha postet denne mld under personlige meldinger, men siden jeg ikke er registrert fikk jeg ikke gjort det. Må skaffe meg en e-mail adr først. Alle kan poste meldinger under "personlige medlinger"... ----- Vingas graviditetsdagbok er fjernet etter ønske fra henne selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 16. november 2002 #4 Del Skrevet 16. november 2002 :o :o :o Nå ble jeg skikkelig bekymra her! Det har vel ikke skjedd noe med hennes lille Leander, vel?? Hva skjer? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry Skrevet 16. november 2002 #5 Del Skrevet 16. november 2002 Neida, ingen ting galt med Leander, dagboken er fjernet fordi hun ikke ville la den ligge ute lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 16. november 2002 #6 Del Skrevet 16. november 2002 PJUH!! Ble skikkelig bekymra, jeg, sjø! Ja,da får vi vel ikke lese mer, da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 17. november 2002 #7 Del Skrevet 17. november 2002 Ble passe bekymra i går jeg også, når jeg fikk mail om oppdatering, men linken endte i "dette temaet finnes ikke" så syntes jeg det var rart. Når dagboka viste seg å være helt borte ble jeg engstelig for den lille. Håper vi hører fra henne snart, selv uten dagboka på nett. Vi bryr oss jo (på den positive måten) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå