AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #1 Del Skrevet 16. november 2024 Lurer på å kjøpe et PS4-spill i julegave til broren min, men usikker på hva. Han har spilt Horizon-spillene og har likt dem supergodt, så gjerne noe som ligner dem. Han vet ikke helt selv hva han ønsker seg, for han vet ikke hva som er bra som han sier. Men han vil gjerne ha et spill som kan minne om Horizon. Det trenger ikke være det nyeste og kuleste, bare det er et spill folk har god erfaring med. Han spiller veldig lite online så det er heller ikke et krav Har du noen tips? Anonymkode: d7341...ac3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #2 Del Skrevet 16. november 2024 Han er foresten voksen og spiller egentlig ikke så mye spill, men han skal gjennom noen operasjoner fremover som sørger for at han nok dessverre blir sittende mer i sofaen enn han skulle ønske 🙃 Anonymkode: d7341...ac3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #3 Del Skrevet 16. november 2024 Jeg kan ikke nok om Horizons egentlig. Men et veldig gøy spill som finnes til pa4, er «Kena Bridre of Spirit». Jeg tror at Kena nok kanskje er et litt enklere spill, altså litt mindre verden ol. Men det er også et slikt type adventure spill. Anonymkode: d4f89...adb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #4 Del Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg kan ikke nok om Horizons egentlig. Men et veldig gøy spill som finnes til pa4, er «Kena Bridre of Spirit». Jeg tror at Kena nok kanskje er et litt enklere spill, altså litt mindre verden ol. Men det er også et slikt type adventure spill. Anonymkode: d4f89...adb Tusen takk for tips Han spiller som sagt ikke så mye, er mer en friluftstype. Men blir mye stillesitting på han en stund og da er det jo greit å ha noe å gjøre. Skal sjekke opp dette. TS Anonymkode: d7341...ac3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #5 Del Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Tusen takk for tips Han spiller som sagt ikke så mye, er mer en friluftstype. Men blir mye stillesitting på han en stund og da er det jo greit å ha noe å gjøre. Skal sjekke opp dette. TS Anonymkode: d7341...ac3 Ser jeg fikk inn litt skeivefeil i innlegget, tipper at google retter det opp om du søker på det, men det heter; Kena Bridge of Spirit 😅 Anonymkode: d4f89...adb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 16. november 2024 #6 Del Skrevet 16. november 2024 Ghost of Tsushima. Kommer til å elske det. Eventuelt Red Dead Redemption 2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #7 Del Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ser jeg fikk inn litt skeivefeil i innlegget, tipper at google retter det opp om du søker på det, men det heter; Kena Bridge of Spirit 😅 Anonymkode: d4f89...adb Ja den rettet det opp 😅 Det så spennende ut! Reign skrev (1 minutt siden): Ghost of Tsushima. Kommer til å elske det. Eventuelt Red Dead Redemption 2. Tusen takk for tips 🥰 TS Anonymkode: d7341...ac3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulven Skrevet 16. november 2024 #8 Del Skrevet 16. november 2024 (endret) The Witcher 3. Her har han uendelig mange timer foran seg. A plagues tale, Innocense og requiem. Mindre spilletid, men fremdeles veldig bra. Endret 16. november 2024 av Ulven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #9 Del Skrevet 18. november 2024 Har ikke spilt Horizon, men Red Dead Redemption 2 er et must. Hundrevis av timer med moro. Masse friluftsliv. Anonymkode: 8432a...c23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #10 Del Skrevet 18. november 2024 Takk for tips dere Nå har jeg flere på listen her Anonymkode: d7341...ac3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå