AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #1 Skrevet 16. november 2024 Hva har du tatt og hvor tok du det? Er spesielt interessert i utenlandske nettstudier. Anonymkode: 1df35...d74
endo Skrevet 16. november 2024 #2 Skrevet 16. november 2024 Jeg har tatt kurs i sosial psykologi via coursera/weslayan. Veldig fornøyd med lærerne samt forståelsen for at engelsk ikke er morspråket mitt når det gjaldt oppgave skriving. Føler jeg lærte mye. Har også psychology 101 fra udemy. Vanskelig som pokker og kanskje ikke helt like god på å akseptere at ikke alle har engelsk som morspråk. Likevel helt akseptabelt.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #3 Skrevet 16. november 2024 endo skrev (16 minutter siden): Jeg har tatt kurs i sosial psykologi via coursera/weslayan. Veldig fornøyd med lærerne samt forståelsen for at engelsk ikke er morspråket mitt når det gjaldt oppgave skriving. Føler jeg lærte mye. Har også psychology 101 fra udemy. Vanskelig som pokker og kanskje ikke helt like god på å akseptere at ikke alle har engelsk som morspråk. Likevel helt akseptabelt. Får du hjelp til ting du lurer på? Eller må du google alt selv? Anonymkode: 89784...f6f
endo Skrevet 16. november 2024 #4 Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Får du hjelp til ting du lurer på? Eller må du google alt selv? Anonymkode: 89784...f6f Bøker, sam skolene stilte med godt materiale. På sosial psykologi jobbet vi også i grupper hvor vi hjalp hverandre. Og læreren hadde "kontortid" hvor vi kunne få 1 til 1 hjelp. Men ble litt googling også. (Og de er utrolig nazi på referanser)
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #5 Skrevet 16. november 2024 Bare tatt norske nettstudier. Både BI og NKi Anonymkode: 9bd1c...690
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #6 Skrevet 16. november 2024 endo skrev (2 timer siden): Jeg har tatt kurs i sosial psykologi via coursera/weslayan. Veldig fornøyd med lærerne samt forståelsen for at engelsk ikke er morspråket mitt når det gjaldt oppgave skriving. Føler jeg lærte mye. Har også psychology 101 fra udemy. Vanskelig som pokker og kanskje ikke helt like god på å akseptere at ikke alle har engelsk som morspråk. Likevel helt akseptabelt. Kan du bruke dette til noe da? Anerkjennes det som utdanning i Norge? Anonymkode: 222d5...6ba
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #7 Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Bare tatt norske nettstudier. Både BI og NKi Anonymkode: 9bd1c...690 Hva studerte du? Anonymkode: 1df35...d74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå