Gå til innhold

Betennelse i skulder

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jeg har betennelse i skulder nå.Føler jeg aldri har hatt verre smerte.Tar voltaren og to Paracet men føler ikke det hjelper så mye.Sykemeldt 100 på andre uken.Har vondt mest bak skulder og foran skulder og endel i armen.Noe som vet hvor lenge dette varer?Tar det lang tid å bli kvitt?Begynt å gå til fysioterpaut 

Anonymkode: f8ddf...811

Føler du deg syk?

Anonymkode: 7b6e8...d66

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når det gjør vondt nedover arma, så har nok ei nerve kommet i klem av betennelsen i skulderen. "Holder på" med skulder nummer to nå, og det er absolutt ikke godt. Når armen er i ro så kjennes det ut som om jeg har noe stramt rundt den, litt som om bh-stroppen har falt ned. Bruker jeg arma litt for mye eller gjør en plutselig bevegelse, er det som å få støt nedover og armen blir varm eller "lammet". Føler meg ikke "syk", men kan bli kvalm av støtet, og det er slitsomt å ha vondt hele tiden. 

En skal ikke gjøre øvelser som gjør vondt, men det er viktig å holde leddet og blodgjennomstrømningen i gang. Bruker en betennelsesdempende, NSAID, bør en ta det som en kur, altså ta de anbefalte dosene i løpet av døgnet og ikke bare av og til når det blir for vondt. Hør med legen om hvor lenge og hvor stor dose hen anbefaler. Jeg står på Voltaren x3, og skal gå på det til jeg er bra. Går også til fysioterapeut. 

Anonymkode: e2070...3be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...