AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #1 Del Skrevet 16. november 2024 Hei sønnen min går på fotballtrening en gang i uka. Alt foregår i spond appen. I går fikk jeg opp at de ber oss foreldre om å selge lodd på vegne av barnet. Vi har ikke bodd så lenge i norge og skjønner ikke helt greia med kjøp og salg av lodd. Kan noen forklare meg hvordan det funker?? Er det noe jeg tjener på det? Det stod også noe om å ta med kake? Anonymkode: 43c69...c93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #2 Del Skrevet 16. november 2024 Dere får lodd fra klubben, som dere må selge til andre, pengene går til klubben for å holde aktiviteten i drift. Kaken er et bidrag fra deg så de kan selge den til mer inntekt for klubben. De som kjøper lodd kan vinne premie hvis deres lodd blir trukket, det er en grunn til å kjøpe de. Du tjener ikke noe, men barnet ditt kan fortsatt ha en aktivitet å gå til. Anonymkode: adca3...1c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #3 Del Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hei sønnen min går på fotballtrening en gang i uka. Alt foregår i spond appen. I går fikk jeg opp at de ber oss foreldre om å selge lodd på vegne av barnet. Vi har ikke bodd så lenge i norge og skjønner ikke helt greia med kjøp og salg av lodd. Kan noen forklare meg hvordan det funker?? Er det noe jeg tjener på det? Det stod også noe om å ta med kake? Anonymkode: 43c69...c93 All inntekt går til fotballen. Det er dugnad for at ikke det skal bli så dyrt for foreldrene. Dugnad=at man bidrar uten å forvente betaling. Anonymkode: 87aac...a77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #4 Del Skrevet 16. november 2024 Mest sannsynlig så er dette lodd som selges over nettet. Det er sikkert en link der som du enten kan dele på Facebook eller som du kan videresende til de du tenker kanskje har lyst til å kjøpe lodd. Pengene går til idrettslaget. Angående kake så må du lese meldingen i spond. Det kan være dere skal ha en dugnad eller noe hvor dere skal selge kaker? Anonymkode: fbedf...06e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #5 Del Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Dere får lodd fra klubben, som dere må selge til andre, pengene går til klubben for å holde aktiviteten i drift. Kaken er et bidrag fra deg så de kan selge den til mer inntekt for klubben. De som kjøper lodd kan vinne premie hvis deres lodd blir trukket, det er en grunn til å kjøpe de. Du tjener ikke noe, men barnet ditt kan fortsatt ha en aktivitet å gå til. Anonymkode: adca3...1c8 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Mest sannsynlig så er dette lodd som selges over nettet. Det er sikkert en link der som du enten kan dele på Facebook eller som du kan videresende til de du tenker kanskje har lyst til å kjøpe lodd. Pengene går til idrettslaget. Angående kake så må du lese meldingen i spond. Det kan være dere skal ha en dugnad eller noe hvor dere skal selge kaker? Anonymkode: fbedf...06e AnonymBruker skrev (12 minutter siden): All inntekt går til fotballen. Det er dugnad for at ikke det skal bli så dyrt for foreldrene. Dugnad=at man bidrar uten å forvente betaling. Anonymkode: 87aac...a77 det er lodd som selges over nett. Står at lenekn kan deles på sosiale medier som whatsapp,fb osv . Har også fått en qr kode. Men jeg bruker ikke fb. Og har heller ingen bekjente som jeg tror skal kjøpe lodd av oss 😪 er det noe alle må selge? Går det greit hvis vi velger å ikke gjøre det?? Kake kan jeg selvfølgelig bake kake er ingen problem Ts Anonymkode: 43c69...c93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #6 Del Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): det er lodd som selges over nett. Står at lenekn kan deles på sosiale medier som whatsapp,fb osv . Har også fått en qr kode. Men jeg bruker ikke fb. Og har heller ingen bekjente som jeg tror skal kjøpe lodd av oss 😪 er det noe alle må selge? Går det greit hvis vi velger å ikke gjøre det?? Kake kan jeg selvfølgelig bake kake er ingen problem Ts Anonymkode: 43c69...c93 Jeg synes du skal forklare det for dem, at kake går bra, men fordi dere ikke har så stort nettverk enda så er det vanskelig å formidle loddsalg. Kanskje du heller kan bake 2 kaker Anonymkode: adca3...1c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå