AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #1 Skrevet 16. november 2024 Hei! Hvordan viste du at du hadde funnet den rette? Hvordan viste du at han hadde potensialet som en pappa? Gjorde du noen slags «tester» for å finne det ut? Ga han ekstra oppgaver i hjemmet? Hvordan testet du grensene ? Anonymkode: 7ceb1...061
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #2 Skrevet 16. november 2024 Den rette for meg er en som IKKE har potensiale eller lyst til å bli pappa. Tror ellers ikke ekstra husarbeid akkurat er måten å finne ut om noen er den rette eller ikke. Anonymkode: 6de7b...579 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #3 Skrevet 16. november 2024 Han vil ikke ha barn (den rette) og alt er bare riktig, uten å teste noe. Man føler ingen tvil Anonymkode: e6b10...d63
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #4 Skrevet 16. november 2024 Ved å bli kjent. Man snakker sammen, man drar på turer sammen, man har mange opplevelser sammen og ideelt sett bor man sammen over en lengre periode- jeg anbefaler et år. Man ser hvilke konflikter som oppstår og hvordan man løser dem. Slik finner man ut hvordan den andre er og ikke minst hvordan man selv er i dette parforholdet. For en ting mange glemmer er at man faktisk har mye å lære om seg selv også oppi dette! Anonymkode: 23751...439
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #5 Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Ved å bli kjent. Man snakker sammen, man drar på turer sammen, man har mange opplevelser sammen og ideelt sett bor man sammen over en lengre periode- jeg anbefaler et år. Man ser hvilke konflikter som oppstår og hvordan man løser dem. Slik finner man ut hvordan den andre er og ikke minst hvordan man selv er i dette parforholdet. For en ting mange glemmer er at man faktisk har mye å lære om seg selv også oppi dette! Anonymkode: 23751...439 Godt poeng, det kan jo faktisk hende man selv ikke er den rette for den andre også. Anonymkode: 6de7b...579
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #6 Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Godt poeng, det kan jo faktisk hende man selv ikke er den rette for den andre også. Anonymkode: 6de7b...579 Det har ikke så mye med hvem som er rett for hvem å gjøre. Det har mer med å finne ut hvem du blir i samspillet med den andre. Hva har du å bearbeide og hva har du å lære? Jeg har venninner som ikke likte den de ble i enkelte parforhold, og som likte seg selv bedre i andre parforhold. Bringer dere frem gode ting i hverandre, og møter hverandre for å overkomme utfordringer? Anonymkode: 23751...439
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå