Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hvordan viste du at du hadde funnet den rette? Hvordan viste du at han hadde potensialet som en pappa? 
Gjorde du noen slags «tester» for å finne det ut? Ga han ekstra oppgaver i hjemmet? 
Hvordan testet du grensene ? 

Anonymkode: 7ceb1...061

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den rette for meg er en som IKKE har potensiale eller lyst til å bli pappa. Tror ellers ikke ekstra husarbeid akkurat er måten å finne ut om noen er den rette eller ikke. 

Anonymkode: 6de7b...579

• Liker 1
Skrevet

Han vil ikke ha barn (den rette) og alt er bare riktig, uten å teste noe. Man føler ingen tvil 

Anonymkode: e6b10...d63

Skrevet

Ved å bli kjent. Man snakker sammen, man drar på turer sammen, man har mange opplevelser sammen og ideelt sett bor man sammen over en lengre periode- jeg anbefaler et år. Man ser hvilke konflikter som oppstår og hvordan man løser dem. Slik finner man ut hvordan den andre er og ikke minst hvordan man selv er i dette parforholdet. For en ting mange glemmer er at man faktisk har mye å lære om seg selv også oppi dette! 

Anonymkode: 23751...439

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ved å bli kjent. Man snakker sammen, man drar på turer sammen, man har mange opplevelser sammen og ideelt sett bor man sammen over en lengre periode- jeg anbefaler et år. Man ser hvilke konflikter som oppstår og hvordan man løser dem. Slik finner man ut hvordan den andre er og ikke minst hvordan man selv er i dette parforholdet. For en ting mange glemmer er at man faktisk har mye å lære om seg selv også oppi dette! 

Godt poeng, det kan jo faktisk hende man selv ikke er den rette for den andre også. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Godt poeng, det kan jo faktisk hende man selv ikke er den rette for den andre også. 

Det har ikke så mye med hvem som er rett for hvem å gjøre. Det har mer med å finne ut hvem du blir i samspillet med den andre.

Hva har du å bearbeide og hva har du å lære? Jeg har venninner som ikke likte den de ble i enkelte parforhold, og som likte seg selv bedre i andre parforhold. Bringer dere frem gode ting i hverandre, og møter hverandre for å overkomme utfordringer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...