AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Del Skrevet 1 time siden Jeg bor på Sunnmøre og selv om jeg har bodd her i hele mitt liv, så er jeg liksom ikke så kjent rundt om kring, og jeg føler meg ganske dum når jeg f.eks ikke aner hvor et sted en halvtimes kjøretur unna er. Jeg har nylig fått meg jobb hvor jeg må kjøre ganske mye rundt omkring og det er jo igrunnen bra at jeg får mulighet til å bli litt bedre kjent. Men når jeg f.eks har kjørt et sted så klarer jeg på en måte ikke å forstå hvor jeg er 😅 Når jeg prøver å se for meg hvor på kartet jeg er, så kan jeg ta fullstendig feil mtp. retning. Og jeg klarer f.eks ikke å forstå hvordan det er mulig at jeg kan komme meg hit og dit ved å kjøre den og den veien. Er det "bare" jeg som er sånn og er det noe jeg mangler siden jeg ikke klarer å forstå? Anonymkode: d3acf...fda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Del Skrevet 1 time siden Noen har dårlig retningssans, men det hjelper nok å studere et kart og se for deg kartet når du kjører rundt. Anonymkode: 82e7b...e95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå