Maleficenta Skrevet 6 timer siden #21 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Han så på meg og sa at han kunne gå når jeg gikk, så tror ikke det var å gå i søvne. Da hadde det vel vært normalt å beklaget seg dagen derpå også. update: han listet seg ut i stua, og dro før frokosten uten å si et ord til noen :)……… Anonymkode: 72af5...e86 Det viser iallefall at han sannsynligvis skammer seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #22 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Oppdatering: jeg fortalte alt til min venninne, som tok det opp med samboeren sin ettersom det var hans venn. Samboeren hennes ringte han for å konfrontere det, og da svarte han at jeg ikke hadde sagt nei tydelig nok. Var ikke noe beklagelse å hente, og ikke var han lei seg heller. Kjenner jeg blir litt kvalm og dårlig av hele situasjonen.. Anonymkode: 72af5...e86 han svarte at du ikke sa tydelig nok nei? Altså, han har samboer.... og du gikk til og med ut av rommet... Idiot! Håper samboeren hans blir informert! Anonymkode: 4aeca...975 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #23 Del Skrevet 6 timer siden Maleficenta skrev (7 minutter siden): Det viser iallefall at han sannsynligvis skammer seg Nei, han sa til kompisen sin (sambo til min venninne) at jeg ikke hadde sagt tydelig nok nei.. Anonymkode: 72af5...e86 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #24 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, han sa til kompisen sin (sambo til min venninne) at jeg ikke hadde sagt tydelig nok nei.. Anonymkode: 72af5...e86 Så da innrømmer han at han tok på deg i det minste. Godt mulig han tok på deg litt før du våknet, men sover man er man ikke i stand til å svare. Så tåpelig å si du ikke var tydelig. Men du har et godt bevis for anmeldelse da. Kompisen har jo hørt svaret hans, og han innrømmer jo hva han har gjort. Selv om han legger det over på deg. Anonymkode: c1d4a...99a 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #25 Del Skrevet 6 timer siden Han er en drittsekk og jeg ville nok gitt beskjed til samboer. Huff, for en ekkel opplevelse. Folk som er vant til å holde på sånn vil uansett bortforklare, så bare se helt bort fra det han sa til vennen. Det er jo bare løgn. Du har min sympati! Anonymkode: 16012...ea7 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #26 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Opplevde noe skikkelig ubehagelig i natt, og gruer meg til frokosten om 15. Jeg har vært hos et vennepar, hvor det i utgangspunktet er jenta i dette paret som jeg kjenner. Det ble vin, og god mat (vi var 5 stk til sammen). Det ble ganske sent, så i 02 tiden gikk jeg å la meg fordi jeg hadde fått utdelt et egent rom med 120 seng. En jente dro også hjem, så da var det kun en god kompis av mannen til min venninne igjen. Han skulle sove på sofaen. Når klokken er 07 ca, våkner jeg av at han driver å tar på meg, og jeg sier noe som «neimenn, det her går ikke an» og fjernet hånden hans. Da fortsette han bare, så det endte med at jeg reiste meg opp og gikk ut i stua. Så nå ligger han på soverommet jeg fikk utdelt, og jeg ligger her på sofaen. ikke nok med det, han har kjæreste og barn hjemme i annen by, da han bare er her på besøk tydeligvis. Vet ikke helt hva jeg skal si, gjøre eller mene. Men jeg gruer meg til frokosten i hvert fall, så vurderer faktisk dra hjem.. Tenker å si det til min venninne, så får heller de ta seg en prat med han, jeg vil ikke ha noe med han å gjøre. Overdriver jeg? Anonymkode: 72af5...e86 Absolutt ikke greit. Det er sikkert for sent nå. Men jeg tror jeg ville sagt med frokosten. Hva var det du holdt på med i natt? Komme inn på rommet når du vet noen andre ligger der å sover. Skikkelig ekkelt og ubehagelig. Da får han i det minste ikke tid til å finne på sin egen historie. Anonymkode: 228e7...0fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 6 timer siden #27 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, han sa til kompisen sin (sambo til min venninne) at jeg ikke hadde sagt tydelig nok nei.. Anonymkode: 72af5...e86 Å herregud. Han skulle ikke satt deg i situasjonen at du måtte si nei i utgangspunktet punktet. Uansett tror jeg han likevel er flaut men går i forsvarsmodus når han blir konfrontert. Evt er det fordi han var sur at han gikk... Det er vel og et alternativ. Et rasshøl er han uansett. Overrasker ikke om han faktisk talt har voldtatt noen før 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #28 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): han svarte at du ikke sa tydelig nok nei? Altså, han har samboer.... og du gikk til og med ut av rommet... Idiot! Håper samboeren hans blir informert! Anonymkode: 4aeca...975 Helt bak mål… Ja, vurderer egentlig å sende melding jeg. Og si at jeg hadde en veldig ufin episode med han. Uavhengig av hva eller hvordan han kommer til å vri på det, så kommer vel sambo til å lure på hvorfor han gikk til soverommet uansett.. Anonymkode: 72af5...e86 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #29 Del Skrevet 6 timer siden Takk for god støtte dere. Blir litt dårlig av hele situasjonen..❤️ Anonymkode: 72af5...e86 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #30 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Absolutt ikke greit. Det er sikkert for sent nå. Men jeg tror jeg ville sagt med frokosten. Hva var det du holdt på med i natt? Komme inn på rommet når du vet noen andre ligger der å sover. Skikkelig ekkelt og ubehagelig. Da får han i det minste ikke tid til å finne på sin egen historie. Anonymkode: 228e7...0fc Må rette meg selv. Såg nå at du hadde skrevet svar senere innlegget beklager. Ikke tydelig nok nei? Han skal absolutt ikke trenge noe nei for å gå inn til noen som sover å begynne å klå. Det er jo et begynnende overgrep. Fy faen han skulle jo aldri gått inn på rommet i det hele tatt å det håper jeg typen til venninnen din sa. Jeg opplevde noe av det samme som deg når jeg var 18. Og opplevde et overgrep når jeg var tidlig i 20 årene. sånt er så sykt kvalmende. Anonymkode: 228e7...0fc 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #31 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Helt bak mål… Ja, vurderer egentlig å sende melding jeg. Og si at jeg hadde en veldig ufin episode med han. Uavhengig av hva eller hvordan han kommer til å vri på det, så kommer vel sambo til å lure på hvorfor han gikk til soverommet uansett.. Anonymkode: 72af5...e86 Få venninnen din til å gjøre det, så slipper du alt ubehaget Anonymkode: d8f9e...584 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #32 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Oppdatering: jeg fortalte alt til min venninne, som tok det opp med samboeren sin ettersom det var hans venn. Samboeren hennes ringte han for å konfrontere det, og da svarte han at jeg ikke hadde sagt nei tydelig nok. Var ikke noe beklagelse å hente, og ikke var han lei seg heller. Kjenner jeg blir litt kvalm og dårlig av hele situasjonen.. Anonymkode: 72af5...e86 Hva i... anmeld han! Nå har du heldigvis vitner. Anonymkode: 36734...700 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #33 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Opplevde noe skikkelig ubehagelig i natt, og gruer meg til frokosten om 15. Jeg har vært hos et vennepar, hvor det i utgangspunktet er jenta i dette paret som jeg kjenner. Det ble vin, og god mat (vi var 5 stk til sammen). Det ble ganske sent, så i 02 tiden gikk jeg å la meg fordi jeg hadde fått utdelt et egent rom med 120 seng. En jente dro også hjem, så da var det kun en god kompis av mannen til min venninne igjen. Han skulle sove på sofaen. Når klokken er 07 ca, våkner jeg av at han driver å tar på meg, og jeg sier noe som «neimenn, det her går ikke an» og fjernet hånden hans. Da fortsette han bare, så det endte med at jeg reiste meg opp og gikk ut i stua. Så nå ligger han på soverommet jeg fikk utdelt, og jeg ligger her på sofaen. ikke nok med det, han har kjæreste og barn hjemme i annen by, da han bare er her på besøk tydeligvis. Vet ikke helt hva jeg skal si, gjøre eller mene. Men jeg gruer meg til frokosten i hvert fall, så vurderer faktisk dra hjem.. Tenker å si det til min venninne, så får heller de ta seg en prat med han, jeg vil ikke ha noe med han å gjøre. Overdriver jeg? Anonymkode: 72af5...e86 Han burde blitt kasta ut av kompisen sin og aldri bli invitert i sosialt lag igjen! 🤢 Anonymkode: badc1...29f 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #34 Del Skrevet 5 timer siden Han er en overgriper, har garantert gjort det før og kommer garantert til å gjøre det igjen. Anonymkode: 36734...700 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #35 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Helt bak mål… Ja, vurderer egentlig å sende melding jeg. Og si at jeg hadde en veldig ufin episode med han. Uavhengig av hva eller hvordan han kommer til å vri på det, så kommer vel sambo til å lure på hvorfor han gikk til soverommet uansett.. Anonymkode: 72af5...e86 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Få venninnen din til å gjøre det, så slipper du alt ubehaget Anonymkode: d8f9e...584 Ja, eller som hen her foreslår.. Hun vil nok vite at han synes det er greit å tilbringe morgenen med kvinner som "ikke sier tydelig nei". Jeg hadde blitt så kvalm, og samtidig glad for at jeg fant det ut før jeg tok i ham igjen! Anonymkode: badc1...29f 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gammelsmurfen Skrevet 5 timer siden #36 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du overdriver ikke. Og du burde anmelde, selv om saken sikkert blir henlagt. Kan godt være han har gjort slik med andre også, og gått så langt som voldtekt. Ville også sagt det til din venninne og sendt melding til konen hans. Anonymkode: c1d4a...99a Roe ned litt nå, Ms Meetoo. Geez. Ringe kona og anmelde? Ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #37 Del Skrevet 5 timer siden Gammelsmurfen skrev (2 minutter siden): Roe ned litt nå, Ms Meetoo. Geez. Ringe kona og anmelde? Ok. Det er du som må roe ned. Personen har gjort en seksuell handling mot sovende person, og samboer fortjener å vite hvem hun er sammen med, så hun kan ta informerte valg. Anonymkode: 53a58...772 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå