AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Opplevde noe skikkelig ubehagelig i natt, og gruer meg til frokosten om 15. Jeg har vært hos et vennepar, hvor det i utgangspunktet er jenta i dette paret som jeg kjenner. Det ble vin, og god mat (vi var 5 stk til sammen). Det ble ganske sent, så i 02 tiden gikk jeg å la meg fordi jeg hadde fått utdelt et egent rom med 120 seng. En jente dro også hjem, så da var det kun en god kompis av mannen til min venninne igjen. Han skulle sove på sofaen. Når klokken er 07 ca, våkner jeg av at han driver å tar på meg, og jeg sier noe som «neimenn, det her går ikke an» og fjernet hånden hans. Da fortsette han bare, så det endte med at jeg reiste meg opp og gikk ut i stua. Så nå ligger han på soverommet jeg fikk utdelt, og jeg ligger her på sofaen. ikke nok med det, han har kjæreste og barn hjemme i annen by, da han bare er her på besøk tydeligvis. Vet ikke helt hva jeg skal si, gjøre eller mene. Men jeg gruer meg til frokosten i hvert fall, så vurderer faktisk dra hjem.. Tenker å si det til min venninne, så får heller de ta seg en prat med han, jeg vil ikke ha noe med han å gjøre. Overdriver jeg? Anonymkode: 72af5...e86 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Du overdriver ikke. Og du burde anmelde, selv om saken sikkert blir henlagt. Kan godt være han har gjort slik med andre også, og gått så langt som voldtekt. Ville også sagt det til din venninne og sendt melding til konen hans. Anonymkode: c1d4a...99a 6 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Om han tok på deg på steder som tyder på at han var ute etter noe seksuelt så var dette et straffbart seksuelt overgrep av person som ikke er i stand til å samtykke. Jeg hadde sagt tydelig fra at jeg ikke ville spise frokost med en mann som forsøker å begå seksuelle overgrep mot meg! Om din venninne og typen ikke støtter deg, så hadde jeg ansett dem for å ikke være venner! Anonymkode: 8ed0c...055 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Overhodet ingen overdrivelse! Så utrolig ubehagelig! 😮 Var det noe tegn til at han var interessert i går? Prøvde han seg på deg da? Kan det tenkes at han gikk i søvne og trodde du var kona da han kom inn i morrest? (Bare for å ikke hoppe til alle de verste konklusjonene med en gang) Anonymkode: 98b90...13e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Om han tok på deg på steder som tyder på at han var ute etter noe seksuelt så var dette et straffbart seksuelt overgrep av person som ikke er i stand til å samtykke. Jeg hadde sagt tydelig fra at jeg ikke ville spise frokost med en mann som forsøker å begå seksuelle overgrep mot meg! Om din venninne og typen ikke støtter deg, så hadde jeg ansett dem for å ikke være venner! Anonymkode: 8ed0c...055 Og ja, som den over sier - jeg ville anmeldt også! For en mann som gjør dette på en slik måte, han har nok dessverre gjort det før... Anonymkode: 8ed0c...055 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Du overdriver ikke! For en drittsekk. Tok han på deg utepå klærne eller drev han å fingret deg liksom? Det siste er iallfall 100% klart et seksuelt overgrep. (Beføling utenpå klærne også egentlig men det er jo litt mer sånn folk kan feie bort av erfaring, eller unnskylde med at det ikke var bevisst eller noe) Anonymkode: ae526...565 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Han drev å tok meg nedentil, så ja føler at det absolutt var med en seksuell hensikt.. Anonymkode: 72af5...e86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden Du overdriver ikke. Si ifra til venninnen. Anonymkode: 62561...13a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du overdriver ikke! For en drittsekk. Tok han på deg utepå klærne eller drev han å fingret deg liksom? Det siste er iallfall 100% klart et seksuelt overgrep. (Beføling utenpå klærne også egentlig men det er jo litt mer sånn folk kan feie bort av erfaring, eller unnskylde med at det ikke var bevisst eller noe) Anonymkode: ae526...565 Jeg hadde heldigvis tatt på meg joggebukse og overdel, så det var utenpå klærne! Anonymkode: 72af5...e86 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du overdriver ikke. Si ifra til venninnen. Anonymkode: 62561...13a Jeg tror hun kommer til å kaste han ut på flekken. Hun er alltid en oppegående og støttende venninne sånn sett.. Anonymkode: 72af5...e86 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden Hadde så sagt høyt ved matbordet at han var en gris og burde skamme seg. Anonymkode: 85555...680 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Overhodet ingen overdrivelse! Så utrolig ubehagelig! 😮 Var det noe tegn til at han var interessert i går? Prøvde han seg på deg da? Kan det tenkes at han gikk i søvne og trodde du var kona da han kom inn i morrest? (Bare for å ikke hoppe til alle de verste konklusjonene med en gang) Anonymkode: 98b90...13e Det er mulig han går i søvne ja, men om han gjør det vet sikkert konen om det. Kanskje vennene også. Anonymkode: 62561...13a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #13 Del Skrevet 4 timer siden Du må jo si fra til venninnen din at han angrep deg mens du sov, kom inn på rommet ubedt og begynte å ta deg i skrittet. Han kan ikke påstå fylla har skylda heller kl 07 om morgenen. Det der er ikke greit. Du kan fint nekte å spise frokost med ham og leke hyggelig morgen. Ikke la ham eller de le det bort, det der er et overtramp. Anonymkode: 6b776...3c0 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #14 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Overhodet ingen overdrivelse! Så utrolig ubehagelig! 😮 Var det noe tegn til at han var interessert i går? Prøvde han seg på deg da? Kan det tenkes at han gikk i søvne og trodde du var kona da han kom inn i morrest? (Bare for å ikke hoppe til alle de verste konklusjonene med en gang) Anonymkode: 98b90...13e Nei egentlig ikke.. han gikk nok ikke i søvne, for når jeg reiste meg opp og skulle gå så sa han «nei nei, jeg kan gå jeg». Men da bare gikk jeg.. Anonymkode: 72af5...e86 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #15 Del Skrevet 4 timer siden Det kan være at han på en måte har gått i søvne. Jeg har gjort dette selv en gang jeg drakk. I "søvne" så var jeg sikker på at jeg var hjemme, så jeg gikk på badet og kledde av meg og gikk inn til min venninne for å legge meg i sengen hennes 😅 Var litt sånn samme planløsning som hjemme, så i ørska så tenkte jeg vel ikke. Var bare flaks at samboeren hennes ikke var hjemme da jeg kom nesten naken inn på soverommet 😅 Så det kan være at han trodde han var hjemme. Bare så du ikke anmelder for overgrep uten å tenke deg om.. Anonymkode: 94fdc...164 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TLR Skrevet 4 timer siden #16 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Nei egentlig ikke.. han gikk nok ikke i søvne, for når jeg reiste meg opp og skulle gå så sa han «nei nei, jeg kan gå jeg». Men da bare gikk jeg.. Anonymkode: 72af5...e86 Han er en dårlig mann og vet 100 prosent hva han driver med. Ekkelt. Helt sikkert han kommer til å nekte for hva han har gjort men du kan jo prøve å fortelle din venninne hva som skjedde 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #17 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det kan være at han på en måte har gått i søvne. Jeg har gjort dette selv en gang jeg drakk. I "søvne" så var jeg sikker på at jeg var hjemme, så jeg gikk på badet og kledde av meg og gikk inn til min venninne for å legge meg i sengen hennes 😅 Var litt sånn samme planløsning som hjemme, så i ørska så tenkte jeg vel ikke. Var bare flaks at samboeren hennes ikke var hjemme da jeg kom nesten naken inn på soverommet 😅 Så det kan være at han trodde han var hjemme. Bare så du ikke anmelder for overgrep uten å tenke deg om.. Anonymkode: 94fdc...164 Han så på meg og sa at han kunne gå når jeg gikk, så tror ikke det var å gå i søvne. Da hadde det vel vært normalt å beklaget seg dagen derpå også. update: han listet seg ut i stua, og dro før frokosten uten å si et ord til noen :)……… Anonymkode: 72af5...e86 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #18 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Opplevde noe skikkelig ubehagelig i natt, og gruer meg til frokosten om 15. Jeg har vært hos et vennepar, hvor det i utgangspunktet er jenta i dette paret som jeg kjenner. Det ble vin, og god mat (vi var 5 stk til sammen). Det ble ganske sent, så i 02 tiden gikk jeg å la meg fordi jeg hadde fått utdelt et egent rom med 120 seng. En jente dro også hjem, så da var det kun en god kompis av mannen til min venninne igjen. Han skulle sove på sofaen. Når klokken er 07 ca, våkner jeg av at han driver å tar på meg, og jeg sier noe som «neimenn, det her går ikke an» og fjernet hånden hans. Da fortsette han bare, så det endte med at jeg reiste meg opp og gikk ut i stua. Så nå ligger han på soverommet jeg fikk utdelt, og jeg ligger her på sofaen. ikke nok med det, han har kjæreste og barn hjemme i annen by, da han bare er her på besøk tydeligvis. Vet ikke helt hva jeg skal si, gjøre eller mene. Men jeg gruer meg til frokosten i hvert fall, så vurderer faktisk dra hjem.. Tenker å si det til min venninne, så får heller de ta seg en prat med han, jeg vil ikke ha noe med han å gjøre. Overdriver jeg? Anonymkode: 72af5...e86 Det er sikkert han en annen ts leter etter... Anonymkode: 418f2...139 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gramma Skrevet 2 timer siden #19 Del Skrevet 2 timer siden Folkens, hvorfor anta at han går i søvne?! Og prøver å fingre folk i søvne. Hallo. Han er en idiot, og TS trenger IKKE spise frokost med ham for å være høflig. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #20 Del Skrevet 1 time siden Oppdatering: jeg fortalte alt til min venninne, som tok det opp med samboeren sin ettersom det var hans venn. Samboeren hennes ringte han for å konfrontere det, og da svarte han at jeg ikke hadde sagt nei tydelig nok. Var ikke noe beklagelse å hente, og ikke var han lei seg heller. Kjenner jeg blir litt kvalm og dårlig av hele situasjonen.. Anonymkode: 72af5...e86 3 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå