exictence Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Hva er vanlig tid å få svar på en jobbsøknad der de vil at du skal jobbe snarest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Det er ikke lenger noe som er "vanlig"... ikke sikkert du får svar engang.. Anonymkode: fd8f4...ad7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seff Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden (endret) Det varierer veldig. Synes det er så spesielt at de sier de trenger noen "snarest" når det tar uker og måneder før man hører noe. I ett tilfelle tok det over et halvt år før jeg fikk negativ tilbakemelding. Da lurer jeg på når den de skulle ansette "snarest" egentlig startet i jobben. Endret 2 timer siden av Seff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 1 time siden Forfatter #4 Del Skrevet 1 time siden Seff skrev (50 minutter siden): Det varierer veldig. Synes det er så spesielt at de sier de trenger noen "snarest" når det tar uker og måneder før man hører noe. I ett tilfelle tok det over et halvt år før jeg fikk negativ tilbakemelding. Da lurer jeg på når den de skulle ansette "snarest" egentlig startet i jobben. Utrolig høres det ut som Ja, det er nok forskjellig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå