Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er vanlig tid å få svar på en jobbsøknad der de vil at du skal jobbe snarest?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke lenger noe som er "vanlig"... ikke sikkert du får svar engang..

Anonymkode: fd8f4...ad7

• Liker 2
Skrevet (endret)

Det varierer veldig. Synes det er så spesielt at de sier de trenger noen "snarest" når det tar uker og måneder før man hører noe. I ett tilfelle tok det over et halvt år før jeg fikk negativ tilbakemelding. Da lurer jeg på når den de skulle ansette "snarest" egentlig startet i jobben.

Endret av Seff
  • Liker 2
Skrevet
Seff skrev (50 minutter siden):

Det varierer veldig. Synes det er så spesielt at de sier de trenger noen "snarest" når det tar uker og måneder før man hører noe. I ett tilfelle tok det over et halvt år før jeg fikk negativ tilbakemelding. Da lurer jeg på når den de skulle ansette "snarest" egentlig startet i jobben.

Utrolig høres det ut som

Ja, det er nok forskjellig

Skrevet

Mannen min har søkt jobber siden april, og det varier VELDIG. 

Anonymkode: 0e092...bd0

• Liker 1
Skrevet

Jeg søkte jobb på søndag, fikk personlig tilbakemelding om mottatt søknad på mandag og ble ringt opp angående intervju på tirsdag. Da var det fortløpende søknadsfrist. Det kan vel knapt bli raskere enn det.

Synes det er useriøst om det tar mer enn en uke fra søknadsfristen før man hører noe. 

Anonymkode: 9532c...d36

Skrevet

Jeg har rundt 50 søknader som er markert som sendt her hos meg fra dette året som jeg ikke har fått svar på...

Anonymkode: fd06e...059

• Liker 1
Skrevet

Alt fra en time etter at du har sendt søknaden til aldri...

Anonymkode: b99dc...940

Skrevet

Hei. Hva med å sende en e-post, og spørre om søknaden er mottatt.. ? 
du kan også spørre hvordan de ligger an i ansettelsesprosessen. 

Anonymkode: c8c87...c7e

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.11.2024 den 19.37):

Jeg søkte jobb på søndag, fikk personlig tilbakemelding om mottatt søknad på mandag og ble ringt opp angående intervju på tirsdag. Da var det fortløpende søknadsfrist. Det kan vel knapt bli raskere enn det.

Synes det er useriøst om det tar mer enn en uke fra søknadsfristen før man hører noe. 

Anonymkode: 9532c...d36

De fleste oppgir 1-2 uker etter søknadsfrist. 

Anonymkode: 0e092...bd0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...