AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #1 Del Skrevet 16. november 2024 Har lest til teorien nå i 3 uker, har lest deler av boka "veien til førerprøven" og kjøpt tilgang til teoritentamen. Nå er jeg på det nivået at jeg alltid består test-prøve og skilt-prøve på teoritentamen.no. Burde jeg bare melde meg opp så fort som mulig, eller må jeg lese mer? Erfaringer? Det føles lite å ha lest i kun 3 uker (har full jobb og barn så det har ikke vært så mye lesing i praksis..). Når følte du deg trygg til å melde deg opp til prøve? Vil helst unngå å stryke da det er veldig upraktisk for meg å dra til trafikkstasjonen (langt dit) Anonymkode: 09acd...eea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #2 Del Skrevet 16. november 2024 Det var lang ventetid på teoriprøven da jeg bestilte, så jeg bestilte første ledige time - som var om en måned - og lastet ned Teoritentamen samtidig og brukte den til å lese og pugge. Testene på Teoritentamen er mye vanskeligere enn selve prøven. Høres ut som du er klar 😊 Anonymkode: 11af8...d34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #3 Del Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det var lang ventetid på teoriprøven da jeg bestilte, så jeg bestilte første ledige time - som var om en måned - og lastet ned Teoritentamen samtidig og brukte den til å lese og pugge. Testene på Teoritentamen er mye vanskeligere enn selve prøven. Høres ut som du er klar 😊 Anonymkode: 11af8...d34 Takk for tips! Det var faktisk bare 1 ledig time denne måneden, den 27. november. Bestilte nå. Grugleder meg Anonymkode: 09acd...eea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #4 Del Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (På 16.11.2024 den 12.27): Takk for tips! Det var faktisk bare 1 ledig time denne måneden, den 27. november. Bestilte nå. Grugleder meg Anonymkode: 09acd...eea Lykke til, det kommer til å gå fint 😊 Anonymkode: 11af8...d34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå