Gå til innhold

Når melde seg opp til teoriprøven?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har lest til teorien nå i 3 uker, har lest deler av boka "veien til førerprøven" og kjøpt tilgang til teoritentamen. Nå er jeg på det nivået at jeg alltid består test-prøve og skilt-prøve på teoritentamen.no. Burde jeg bare melde meg opp så fort som mulig, eller må jeg lese mer? Erfaringer? Det føles lite å ha lest i kun 3 uker (har full jobb og barn så det har ikke vært så mye lesing i praksis..). Når følte du deg trygg til å melde deg opp til prøve? Vil helst unngå å stryke da det er veldig upraktisk for meg å dra til trafikkstasjonen (langt dit)

Anonymkode: 09acd...eea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var lang ventetid på teoriprøven da jeg bestilte, så jeg bestilte første ledige time - som var om en måned - og lastet ned Teoritentamen samtidig og brukte den til å lese og pugge. Testene på Teoritentamen er mye vanskeligere enn selve prøven. Høres ut som du er klar 😊

Anonymkode: 11af8...d34

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det var lang ventetid på teoriprøven da jeg bestilte, så jeg bestilte første ledige time - som var om en måned - og lastet ned Teoritentamen samtidig og brukte den til å lese og pugge. Testene på Teoritentamen er mye vanskeligere enn selve prøven. Høres ut som du er klar 😊

Takk for tips! Det var faktisk bare 1 ledig time denne måneden, den 27. november. Bestilte nå. Grugleder meg :)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.11.2024 den 12.27):

Takk for tips! Det var faktisk bare 1 ledig time denne måneden, den 27. november. Bestilte nå. Grugleder meg :)

Lykke til, det kommer til å gå fint 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...