*Jenny* Skrevet lørdag kl 10:22 #1 Del Skrevet lørdag kl 10:22 Jeg er så glad for at noen våger å ta sånne upopulære beslutninger, å legge ned sykehjem og også oppfordre folk til å flytte mer sentralt hvis de ønsker offentlig hjelp. Ja, jeg skjønner at det vil bidra til raskere nedleggelse av småsteder, bygder, men det er virkelig helt nødvendig framover. Jeg håper også at politikerne i byene begynner å sette grenser for hva hjemmesykepleien skal hjelpe folk med. Er det noen lokalpolitikere her inne heier jeg på dere når dere står i sånt! For øvrig heter det demens-sykdom, folk er ikke sykdommen sin, de er ikke demente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden *Jenny* skrev (På 16.11.2024 den 11.22): Jeg er så glad for at noen våger å ta sånne upopulære beslutninger, å legge ned sykehjem og også oppfordre folk til å flytte mer sentralt hvis de ønsker offentlig hjelp. Ja, jeg skjønner at det vil bidra til raskere nedleggelse av småsteder, bygder, men det er virkelig helt nødvendig framover. Jeg håper også at politikerne i byene begynner å sette grenser for hva hjemmesykepleien skal hjelpe folk med. Er det noen lokalpolitikere her inne heier jeg på dere når dere står i sånt! For øvrig heter det demens-sykdom, folk er ikke sykdommen sin, de er ikke demente. Landet vårt har penger nok til å gjøre livet trygt og bra for alle som bor her, som gjør hele landet levende. Det handler bare om prioriteringer, og det blir våre politikere aldri enige om. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå