AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #1 Del Skrevet 16. november 2024 Jeg elsker å tease meg selv og samboer lenge. Gjerne hele dagen mens vi er på jobb. Eller når hu jobber helg og jeg er hjemme. Sende meldinger og bilder. Gjerne bilder av meg hvor jeg leker med meg selv. Hun elsker det. Hva mener alle andre. Anonymkode: bd27b...283 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #2 Del Skrevet 16. november 2024 Har dere flere på tråden der da? I så fall ville jeg ha ventet til dere var på hjemmebane. Anonymkode: a4633...556 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #3 Del Skrevet 16. november 2024 Tipper sjansen er stor at den eneste som blir teaset av bildet av deg selv er deg selv. Anonymkode: 9f597...1d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #4 Del Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg elsker å tease meg selv og samboer lenge. Gjerne hele dagen mens vi er på jobb. Eller når hu jobber helg og jeg er hjemme. Sende meldinger og bilder. Gjerne bilder av meg hvor jeg leker med meg selv. Hun elsker det. Hva mener alle andre. Anonymkode: bd27b...283 Vi Teaser mye ja, men her kan vi holde hverandre på randen til orgasme i mange timer. Rekorden hans er 12 timer, men da var han bundet. Orgasmen han fikk var ekstrem. Meg selv, blitt teaset i 10 timer, trodde jeg skulle dø da orgasmen til slutt kom. Anonymkode: ba8de...4e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #5 Del Skrevet 16. november 2024 Jeg synes det er unormalt, men funker det for dere så er det jo bra. Anonymkode: 8fe77...06f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #6 Del Skrevet 16. november 2024 Jeg husker jeg var hos en frisør for lenge siden som sa at han hadde en annen kunde som var misfornøyd med kroppen sin, ville gå ned i vekt. Han hadde anbefalt henne å ta bilder av hele kroppen sin, for å ha det som motivasjon. Av en eller annen grunn satt jeg bare i mitt stille sinn og tenkte at det da var jammen godt at de ikke hadde en person med fett-fetisj hengende på tråden. Absurd tanke, men lell. Anonymkode: a4633...556 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #7 Del Skrevet 16. november 2024 Teasing er en kortvarig glede. Anonymkode: a4633...556 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #8 Del Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg husker jeg var hos en frisør for lenge siden som sa at han hadde en annen kunde som var misfornøyd med kroppen sin, ville gå ned i vekt. Han hadde anbefalt henne å ta bilder av hele kroppen sin, for å ha det som motivasjon. Av en eller annen grunn satt jeg bare i mitt stille sinn og tenkte at det da var jammen godt at de ikke hadde en person med fett-fetisj hengende på tråden. Absurd tanke, men lell. Anonymkode: a4633...556 Han anbefalte meg også å ta bilder av kroppen min, bare fordi jeg sa at jeg hadde fått litt dobbelthake i det siste. Anonymkode: a4633...556 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #9 Del Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har dere flere på tråden der da? I så fall ville jeg ha ventet til dere var på hjemmebane. Anonymkode: a4633...556 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg husker jeg var hos en frisør for lenge siden som sa at han hadde en annen kunde som var misfornøyd med kroppen sin, ville gå ned i vekt. Han hadde anbefalt henne å ta bilder av hele kroppen sin, for å ha det som motivasjon. Av en eller annen grunn satt jeg bare i mitt stille sinn og tenkte at det da var jammen godt at de ikke hadde en person med fett-fetisj hengende på tråden. Absurd tanke, men lell. Anonymkode: a4633...556 godt at de ikke hadde en person med fett-fetisj hengende på tråden. Absurd tanke, men lell. Anonymkode: a4633...556 Hvilken tråd er det snakk om? Sytråd? Anonymkode: 69c02...7e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #10 Del Skrevet 16. november 2024 Vi gjør aldri det, det gir oss ingenting å sende bilder og slikt. Det er egentlig bare forstyrrende og slitsomt. Anonymkode: b8a10...0fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #11 Del Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Vi Teaser mye ja, men her kan vi holde hverandre på randen til orgasme i mange timer. Rekorden hans er 12 timer, men da var han bundet. Orgasmen han fikk var ekstrem. Meg selv, blitt teaset i 10 timer, trodde jeg skulle dø da orgasmen til slutt kom. Anonymkode: ba8de...4e0 Så deilig. Godt at andre liker det. Anonymkode: bd27b...283 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå